Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462572/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00475552/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356384660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bratysławska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-201
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124165120
1.5.8.) Numer faksu: 124165130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krakow.witd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.witd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://witdkrakow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403d645d-6f08-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069653/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAT.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony - osób i mienia, budynku wraz z terenami przyległymi Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie, zlokalizowanymi przy ul. Bratysławskiej 5, wykonywana w okresie 01.01.2023r.do 31.12.2023r. polegająca na:
1.1 Bezpośredniej fizycznej, ochronie, przez jednego pracownika ochrony fizycznej, świadczonej w systemie zmianowym, polegającej na pełnieniu służby na stałym posterunku w pomieszczeniu ochrony w następujących godzinach: całodobowo w soboty, niedziele, inne dni ustawowo wolne od pracy i w dni wolne ustalone regulaminem wewnętrznym obowiązującym u Zamawiającego, a w pozostałe dni od godziny 15:30 do 7:30 dnia następnego, chyba że jest to sobota, niedziela lub inny dzień ustawowo wolny od pracy lub wolny zgodnie z regulaminem wewnętrznym (w poniedziałki do 8:00 i od 16:00, chyba że jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub wolny zgodnie z regulaminem wewnętrznym) oraz monitorowaniu systemu zabezpieczeń w tych samych godzinach i podjęciu natychmiastowej reakcji w przypadku zagrożenia. 1.2 Ochronie obiektu w systemie monitorowania, polegającej na ciągłej 24 godzinnej ochronie obiektu poprzez uruchomienie interwencji załogi „natychmiastowej reakcji” (przynajmniej dwuosobowa uzbrojona grupa interwencyjna), która z chwilą uzyskania sygnału podejmie czynną ochronę obiektu w czasie maksymalnie 10 minut od uzyskania sygnału. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt sprzętu niezbędnego do przesyłu danych. 1.3 Zabezpieczenie wskazanego pomieszczenia szczególnego przeznaczenia systemem sygnalizacji włamania i napadu spełniającym wymagania co najmniej normy PN-EN 50131-1 z transmisją sygnału alarmu do uzbrojonego stanowiska interwencyjnego, pełniącego całodobowy dyżur; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181986,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230759,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181986,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługowa Spółdzielnia Inwalidów
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekotrade Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750004910
7.3.3) Ulica: Torowa 33
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181986,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.