Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243560/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00252717/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.”
(12 miesięcy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004451082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POCZTOWA 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89)751-29-01
1.5.8.) Numer faksu: (89) 751-74-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopsketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69d35537-3561-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Kętrzyna od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.”(12 miesięcy)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d35537-3561-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012486/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkana na terenie miasta Kętrzyn od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243560/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIS.2612.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1229760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Kętrzyn, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu od dnia 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób „trzecich”, a są jej pozbawione.
2. Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu:
a) zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych,
b) zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego,
c) w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Przewidywana liczba godzin usług wynosi około — 43 920 godzin przez okres 12 miesięcy, miesięcznie – 3 660 godzin.
4. Zakres usług opiekuńczych obejmuje:
1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu),
2) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka,
3) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego,
4) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych — pomoc w dojściu do toalety,
5) kompleksowa opieka w utrzymaniu higieny osobistej osoby obłożnie chorej, kąpiel, pampersowanie, zapobieganie odleżynom, zmiana pozycji ciała w łóżku chorego
6) opiekę zalecaną przez lekarza — podawanie leków, okłady, nacieranie,
7) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych,
8) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu, karmienie chorego,
9) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego,
10) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego,
11) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
12) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept,
13) załatwianie spraw urzędowych,
14) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu,
15) organizowanie spacerów,
16) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych,
17) prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
5. Zamawiający wskazuje Wykonawcy osoby kwalifikujące się do przyznania usług i określa rodzaj i zakres w zależności od rodzaju schorzenia stwierdzonego u podopiecznego.
6. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa:
1) miejsce realizacji usługi,
2) czas jej trwania,
3) zasady odpłatności za zrealizowaną usługę,
4) szczegółowy zakres czynności do wykonania.
7. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, oraz w zależności od stanu zdrowia podopiecznego także w dni wolne od pracy. Ilość godzin usług opiekuńczych świadczonych w środowisku zgodnie z ilością godzin przyznanych decyzją i w całości przyznana na opiekę nad chorym w domu.
8. Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpić zgodnie z terminem określonym w decyzji MOPS.
9. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez wykonawcę, który posiada doświadczenie w opiece nad chorym w domu.
10. Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się co miesiąc na podstawie przedłożonej Karty Pracy Opiekunki/Opiekuna, potwierdzonej podpisem przez podopiecznego.
11. Karta Pracy stanowi — załącznik nr 1 do umowy.
12. Przedmiot zamówienia określają kod i nazwa CPV:
CPV-85.00.00.00-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
CPV 85.31.20.00-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych CPV-85.31.21.00-0 - Usługi opieki dziennej
13. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie co najmniej 15 osób na stanowisku opiekuna. Zakres wykonywanych czynności przez zatrudnione osoby wskazany został w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4 do SWZ.
14. Osoby zatrudnione na stanowisku opiekuna muszą spełniać następujące wymagania:
niekarane,
sprawne fizycznie i intelektualnie (umysłowo),
biegle posługujące się językiem polskim, posiadające umiejętności utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych,
zobowiązujące się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w związku ze świadczeniem usługi, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób, dla których są świadczone usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej.
15. Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę/ umowy zlecenia osób wykonujących czynności wymienione w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 SWZ (zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1128744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEPUBLICNY ZAKŁAD OPIEKI DOMOWEJ EL-MED ELŻBIETA LIMANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421197819
7.3.3) Ulica: UL. ST. PONIATOWSKIEGO 3
7.3.4) Miejscowość: KETRZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA LIMANOWICZ NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI DOMOWEJ EL-MED
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA LIMANOWICZ NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI DOMOWEJ EL-MED
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Świadczenie usług tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) i pisemnych na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
- Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu pn.: "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami".
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa w ramach projektu pn. "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.