eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegUsługi prania



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi prania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.niwa.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi prania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d197ba6-7b79-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi prania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi prania obejmujące swoim zakresem pranie wodne: bielizny pościelowej, ręczników, koców, szlafroków, bielizny gastronomicznej, odzieży roboczej, firan, zasłon, zaciemniaczy, lambrekinów, falban, materacy i przekładek, kołder, poduszek, narzut, pranie ręczne firan ozdobnych, rolet rzymskich, dezynfekcję: materacy i przekładek, kołder i poduszek, maglowanie, prasowanie, naprawy krawieckie – bieżącą reperację (szycie, doszywanie guzików, zszywanie rozdarć), składanie, wyselekcjonowanie prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia, transport od i do Zamawiającego, nieodpłatne udostępnienie wózków do przewożenia bielizny. Łączne prognozowane zapotrzebowanie na 12 miesięcy na wykonanie usług prania 51540 kg asortymentu. Ilość i rodzaj asortymentu określono w Załączniku nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Zamawiający wymaga, zgodnie z dyspozycją art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności prania, suszenia, prasowania, maglowania, dezynfekcji, składania, wyselekcjonowania prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia, wykonywania drobnych napraw, transportu wraz z rozładunkiem i załadunkiem w trakcie realizacji zamówienia. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, jak i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.12.2022 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 22 grudnia 2022 r. złożone zostały oferty następujących Wykonawców: 1. Zakład Usług Pralniczych Sp.J. Henryka Różalska Katarzyna Karasiewicz, ul. Lipowa 11, 76-032 Mielenko z ceną ofertową brutto 266.461,80 zł; 2. HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o., ul. Bojanowska 2b, 09-200 Sierpc z ceną ofertową brutto 249.969,00 zł.
Ofertą z najniższą ceną w wysokości 249.969,00 zł złożoną w niniejszym postępowaniu jest oferta nr 2 złożona przez firmę HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o.
Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania http://bip.niwa.info.pl/ przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 234.507,00 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 15.462,00 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.