Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513269/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2024 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271806983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 60 32 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wfosigw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosigw-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2024 roku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f743439c-89f4-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066497/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA/264/19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WFOŚiGW w Katowicach w 2024 roku.
Oferowane artykuły biurowe muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Zamówienia odbywać się będą za
pomocą platformy zamówieniowej zainstalowanej na stronie internetowej Wykonawcy. Zamówione materiały biurowe należy
dostarczyć do następujących lokalizacji Katowice, ul. Plebiscytowa 19 oraz Katowice, ul. Wita Stwosza 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202906,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202906,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202906,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. VECTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340006074
7.3.3) Ulica: Bielska 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202906,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.