Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253119/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Runowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55
1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/nadlesnictwo-runowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Runowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3b6ff6-3bae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066130/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Runowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217158,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Budowa instalacji fotowoltaicznej dla siedziby Nadleśnictwa RunowoZakres robót obejmuje:
- montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 kWp przy siedzibie Nadleśnictwa Runowo,
- roboty przygotowawcze do montażu instalacji,
- montaż na dachach systemowej konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne,
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej,
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do głębokości 0,8m),
- odtworzenie utwardzenia terenu,
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC,
- montaż inwerterów fotowoltaicznych,
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych PV-AC oraz PV-DC,
- uziemienie mikroinstalacji,
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącej instalacji elektrycznej,
- uruchomienie monitoringu instalacji na dedykowanej platformie internetowej,
- pomiary powykonawcze,
- kontrola jakości,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
- szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 157149,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Budowa instalacji fotowoltaicznej obsługującej Szkółkę Leśną Runowo MłynZakres robót obejmuje:
- montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 17 kWp na Szkółce Leśnej Runowo Młyn,
- roboty przygotowawcze do montażu instalacji,
- montaż na dachu systemowej konstrukcji wsporczej pod panele fotowoltaiczne,
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej,
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC,
- montaż inwertera fotowoltaicznego,
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych PV-AC oraz PV-DC,
- uziemienie mikroinstalacji,
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącej instalacji elektrycznej,
- uruchomienie monitoringu instalacji na dedykowanej platformie internetowej,
- pomiary powykonawcze,
- kontrola jakości,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
- szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 60008,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188363,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188363,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solair Instalacje sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341492520
7.3.3) Ulica: Leśna 71B
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 86-050
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188363,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79122,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92248,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79226,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solair Instalacje sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341492520
7.3.3) Ulica: Leśna 71B
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 86-050
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79226,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.