Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608862/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6b78294-6e1b-4bb9-af37-4850a79a9fda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b78294-6e1b-4bb9-af37-4850a79a9fda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272653/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej wywóz nieczystości płynnych z 23 lokalizacji administrowanych przez Zamawiającego usytuowanych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, zgodnie z harmonogramem wywozu. Przedmiot zamówienia obejmuje również pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi poza przyjętym harmonogramem w przypadku wystąpienia awarii, w tym w dni świąteczne i wolne od pracy. Szacunkowa ilość nieczystości płynnych objęta niniejszym zamówieniem wynosi około 7672m³. Oszacowana ilość wywozu nieczystości płynnych nie ma charakteru wiążącego, gdyż rozliczenie będzie następowało w oparciu o faktycznie wykonane wywozy.
W przypadku przerw w wykonaniu przedmiotu Umowy (np. awaria sprzętu, przeglądy techniczne sprzętu, naprawy itp.) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wywozu zastępczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w „Projektowanych postanowieniach umowy”, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Słonik Felix Leszek Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241555820
7.3.3) Ulica: Wiejska 60a
7.3.4) Miejscowość: Palowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SŁONIK FELIX LESZEK RUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SŁONIK FELIX LESZEK RUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205379,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.