Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00458040/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,107221,627a95037cc0737be24a7fdaa0ba5908.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27db3101-64c3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014179/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.28.2022.KATB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów typ 1 wraz z oprogramowaniem dla rodzin popegeerowskich.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 163875,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów typ 2-4, komputerów typu AiO wrazz oprogramowaniem, monitorów, punktów dostępowych, zasilaczami typ 1-2 oraz serwerów plików wraz z dyskami twardymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych IT do szkół podstawowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30213200-7 - Komputer tablet
30231320-6 - Monitory dotykowe
32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163875,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163875,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163875,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forteca Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471986991
7.3.3) Ulica: Brukowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163875,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na realizację części II Zamawiający otrzymał 1 ofertę. W toku badania oferty Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił przedmiotowych środków dowodowych. Wobec powyższego zaszła przesłanka odrzucenia oferty na podstawie art. 226 pkt 1 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt. ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, w zakresie części III nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, w zakresie części IV nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNA
więcej: przetargi WIĄZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.