Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00400364/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00425060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na skrzyżowaniu w ciągu DK94 w m. Paczyna w woj. śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 258 62 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na skrzyżowaniu w ciągu DK94 w m. Paczyna w woj. śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beeb0eb0-3e43-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.45 Poprawa brd na skrzyżowaniu w ciągu DK94 w m. Paczyna w woj. Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3085791,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Poprawa brd na skrzyżowaniu w ciągu DK94 w m. Paczyna w woj. śląskim”.
Zamówienie będzie realizowane w formule projektuj i buduj.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) opracowania dokumentacji formalnej, projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji – dalej zwanej „Dokumentacją projektową”,
b) uzyskania wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową oraz opisanych w PFU,
c) wykonania z należytą starannością robót budowlanych dalej zwanych „Robotami” na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót,
d) sprawowania nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej,
e) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania w energię elektryczną dla budowanej infrastruktury w lokalizacjach wskazanych w PFU w przypadku braku możliwości pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego Robót. Wykonawca zapewni dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany Tomie II SWZ. Polecenie, o którym mowa wyżej, zostanie wydane przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru ostatecznego Robót.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3342023,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7311360,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3342023,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżbud TT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369099640
7.3.3) Ulica: Jerzego Giedroycia 8
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3342023,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z SWZ Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany:
1) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.5.1.) ppkt a) Ogłoszenia o wyniku postępowania oraz w § 1 ust. 2 pkt a) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 6 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy;
2) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.5.1.) ppkt b) Ogłoszenia o wyniku postępowania oraz w § 1 ust. 2 pkt b) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 6 miesięcy licząc od dnia odbioru Dokumentacji projektowej;
3) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.5.1.) ppkt od c) do d) Ogłoszenia o wyniku postępowania oraz w § 1 ust. 2 pkt od c) do d) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 4 miesięcy, licząc od daty uzyskania wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń (ZRID) umożliwiających rozpoczęcie realizacji Robót z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II), tj.:
Do czasu realizacji Robót nie wlicza się okresów zimowych. Okres zimowy trwa od 16 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesiące.
1. Jeżeli rozpoczęcie realizacji Robót (zgodnie z § 3 ust. 2 Projektowanych Postanowień Umowy – SWZ Tom II) przypada w okresie zimowym, wówczas okres między datą rozpoczęcia realizacji Robót, a końcem danego okresu zimowego liczony w dniach dodaje się do terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt c) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II).
2. Jeżeli termin realizacji Robót upłynął w trakcie okresu zimowego, wówczas do terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt c) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) dodaje się okres trzech miesięcy;
4) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.5.1) ppkt e) Ogłoszenia o wyniku postępowania oraz w § 1 ust. 2 pkt e) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót.
Przewidywany łączny termin realizacji: 22 miesiące.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.