Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504565/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20
1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-505da403-8910-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043533/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.19.2023.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
na drogach: nr 3108G Sztumskie Pole – Uśnice, nr 3107G Gościszewo – Węgry, nr 2900G Koniecwałd – Gronajny, nr 3106G DK nr 55 – stacja kolejowa Gościszewo, 2901G (DK nr 22 – Miłoradz) – Piekło.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49133,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3105G Sztum – Dąbrówka Malborska – Łoza, nr 3109G Sztum – Kalwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 46814,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3103G DK nr 55 – stacja kolejowa Sztumska Wieś, nr 3141G Sztum – Watkowice, nr 3144G Postolin – (Pułkowice), nr 3113G Polaszki – Mikołajki Pomorskie, 3115G Postolin – Sadłuki – Dąbrówka Pruska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62858,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3140G Pierzchowice – (Trzciano), nr 3142G Mikołajki Pomorskie – Pierzchowice – (Watkowice), nr 3143G Wilczewo – (Kamienna), nr 3113G ul. Dworcowa w Mikołajkach Pomorskich, nr 3137G Mikołajki Pomorskie – Nowy Targ, nr 3102G Klecewo – Cierpięta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 74452,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3104G Stary Targ – Nowy Targ – Balewo, nr 3101G Stary Targ – Kalwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 33820,11 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3130G Szropy – Jurkowice, nr 3128G Tropy Sztumskie – Żuławka Sztumska, nr 3129G Grzymała – Szropy – Tropy Sztumskie, nr 3131G Łoza – Lasy, nr 2913G DW nr 515 – Malewo, nr 2912G Szropy – (Złotowo).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 84397,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 2936G Dzierzgoń – Żuławka Sztumska – (Stare Pole), nr 3123G Żuławka Sztumska – (Stalewo).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 39206,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3124G Budzisz – Jasna – (Złotnica), nr 3126G Bągart – (Święty Gaj), nr 3125G Nowiec – Bągart – Jasna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 48291,96 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
na drogach: nr 3110G Stary Targ – Waplewo Wielkie, nr 3100G Ramoty – Waplewo Wielkie – Dzierzgoń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 45080,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3146G Dworek – Stążki – (Jakubowo), nr 3147G Stążki – (Rodowo), nr 3116G Balewo – Cieszymowo – Matule.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40472,46 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
na drogach: nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Dzierzgoń, nr 3111G Olszówka – Blunaki – Tywęzy, 3112G Tywęzy – Stara Wieś – Minięta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 59016,78 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3127G Stary Dzierzgoń – Bądze, nr 3139G Bądze – (Kamieniec), nr 3117G Stary Dzierzgoń – Matule, nr 3145G DW nr 515 – Monasterzysko Wielkie – (Pachutki), nr 3121G Stare Miasto – Folwark.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 64405,94 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3133G granica powiatu – Gisiel – Myślice – Latkowo - granica powiatu, nr 3118G Myślice – (Porzecze), nr 3134G DW nr 526 – stacja kolejowa Myślice, nr 3122G Dzierzgoń – Lubochowo – Pronie, nr 3132G Lubochowo – Najatki, nr 3119G Pronie – Tabory.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57942,78 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg miejskich na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacja śliskości dróg miejskich jednojezdniowych na pełnej szerokości oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m².
- Mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich na szerokość od 1 m do 1,5 m.
- Likwidacja śliskości chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
Na drogach powiatowych i chodnikach w pasie dróg powiatowych na terenie miasta Sztum.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 47926,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50543,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50543,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50543,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELAGAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57-31-09-252
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50543,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42770,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48215,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42770,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Macieszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-22-54-976
7.3.4) Miejscowość: Bukowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42770,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71887,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71887,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71887,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Trans-Wod-Kan P.H.M.B. Eugeniusz Miklewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-00-00-218
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ MIKLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ MIKLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71887,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83859,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83859,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83859,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Trans-Wod-Kan P.H.M.B. Eugeniusz Miklewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-00-00-218
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ MIKLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ MIKLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83859,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33941,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33941,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33941,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krusz-Pol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-22-68-346
7.3.4) Miejscowość: Przezmark
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33941,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67758,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76066,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67758,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Macieszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-22-549-76
7.3.4) Miejscowość: Bukowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67758,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49761,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49761,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49761,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "DARIA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-12-25-808
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49761,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54202,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54202,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54202,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "DARIA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-12-25-808
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54202,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47901,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47901,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47901,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krusz-Pol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-22-68-346
7.3.4) Miejscowość: Przezmark
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47901,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42673,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42673,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42673,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-11-19-986
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42673,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55911,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55911,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55911,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krusz-Pol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-22-68-346
7.3.4) Miejscowość: Przezmark
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55911,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49932,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67606,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49932,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-11-19-986
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49932,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46329,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60811,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46329,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-11-19-986
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46329,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72401,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72401,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72401,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKAD P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-14-87-626
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72401,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.