eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiszczaBudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 79

1.5.2.) Miejscowość: Biszcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-425

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 685 60 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biszcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biszcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.biszcza.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-754cfb62-7d70-42a6-bd22-3fe0a580dbc0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063239/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy”.
4.2. Opis inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy.
W ramach zadania wykonane zostanie na nowo kompletne zagospodarowanie terenu przy szkole, które uatrakcyjni przestrzeń wokół obiektu, poszerzy możliwości sportowo-rekreacyjne dla uczniów szkoły oraz okolicznych mieszkańców i podniesie walory estetyczne całości terenu szkolnego.
W ramach inwestycji przewiduje się m.in.:
a) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z drenażem, wysokim ogrodzeniem z siatki panelowej i pełnym wyposażeniem,
b) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem, piłkochwytem i niewielką trybuną z około 20 siedziskami,
c) budowę pumptrack do jazdy wyczynowej na rowerach o konstrukcji toru z gruntu nasypowego i kruszywa oraz nawierzchni asfaltowej,
d) budowę bieżni lekkoatletycznej o długości 100 m i 3 torach lekkoatletycznych o nawierzchni sztucznej poliuretanowej,
e) budowę placu zabaw z pełnym wyposażeniem od strony frontowej szkoły w miejscu istniejącego starego wraz z nowym ogrodzeniem placu z siatki panelowej oraz bezpieczną sztuczną nawierzchnią poliuretanową,
f) budowę ciągów komunikacyjnych i utwardzeń z kostki betonowej,
g) budowę oświetlenia terenu przy nowobudowanych obiektach sportowych,
h) wykonanie instalacji monitoringu przy budynku szkoły i nowych obiektach sportowych,
i) budowę nowego ogrodzenia terenu szkoły z siatki panelowej,
j) remont pochylni i schodów zewnętrznych żelbetowych przy budynku szkoły od strony hali gimnastycznej,
k) remont schodów żelbetowych przy budynku szkoły od strony boisk,
l) wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych, ocieplanych do budynku szkoły oraz drzwi do przedsionka,
m) montaż w oknach sali gimnastycznej rolet wewnętrznych sterowanych elektrycznie z dodatkowymi osłonami z siatki ochronnej PP,
n) dostawę i montaż kompletu ławek parkowych i koszy na śmieci, stojaków na rowery.

Ze względu na to, iż istniejący teren jest już częściowo zagospodarowany, przed przystąpieniem do realizacji całego zamierzenia inwestycyjnego należy wykonać roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.:
 wycinka drzew kolidujących z nowymi obiektami,
 demontaż starego ogrodzenia wokół szkoły oraz ogrodzenia przy placu zabaw,
 rozbiórka istniejących ciągów pieszych i nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej,
 rozbiórka budynku nieczynnej stacji ujęcia wody dla szkoły wraz z towarzyszącą mu infrastrukturą, zbiornikami naziemnymi na wodę oraz zbędnym uzbrojeniem,
 demontaż części starych latarni oświetleniowych,
 wstępna niwelacja terenu i przygotowanie pod nowe obiekty,
Ponadto zamówienie obejmuje dostawę traktorka do koszenia trawy w celu utrzymania terenów zielonych wokół budynku. Traktorem o napędzie spalinowym – benzynowym, pojemności silnika ok. 500 cm3, układzie napędowym hydrostatycznym, powinien posiadać kosz na trawę oraz funkcję mulczowania. Pozostałe szczegółowe parametry techniczne urządzenia zdefiniowano w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233140-2 - Roboty drogowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2387200,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2387200,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2387200,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-MK-A Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182169079

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2387200,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.