Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289999/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a47e3fde-4e9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003796/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze
scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie
Głusk obejmująca: prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziału nieruchomości w trybie
określonym w przepisach od art. 101 do art. 108 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. (Dz. U.
z 2005 r. Nr 86 poz. 736) w sprawie scalania i podziału nieruchomości, z uwzględnieniem
Uchwały Nr XXXIV/294/21 Rady Gminy Głusk z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie
przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości położonych w Wólce Abramowickiej oraz
Uchwały Nr XLIX/304/10 Rady Gminy Głusk z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie zmiany
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk – w miejscowości Wólka
Abramowicka dla obszarów oznaczonych symbolami: CIWA11MN, CIWA12E, CIWA13MN,
CIWA14MN, CIWA15MN, CIWA16MN/U, CIWA17MN.
2. W w/w procedurze nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scaleniu i
wymianie gruntów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1912).
3. Powierzchnia scalenia i podziału nieruchomości w Wólce Abramowickiej wynosi około 12,30
ha.
4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego -
Gminy Głusk usług obejmujących prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziału
nieruchomości oraz przeprowadzenie procedury zgodnie z przepisami określonymi w w/w
rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału
nieruchomości oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w
następujących etapach tj.:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla dotychczasowego stanu
posiadania:
a) sporządzenie wniosków do Sądu Rejonowego o ujawnienie w księgach wieczystych uchwały
o przystąpieniu do scalenia i podziału nieruchomości, a w przypadku gdy dla nieruchomości nie
ma założonej księgi wieczystej, złożenie odpisu uchwały do istniejącego zbioru dokumentów;
b) badanie zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z danymi zawartymi w
księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów;
c) geodezyjne opracowanie, okazanie uczestnikom scalenia i przyjęcie zewnętrznych granic
gruntów objętych scaleniem i podziałem;
d) obliczenie powierzchni i sporządzenie rejestru nieruchomości według stanu
dotychczasowego;
e) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach
wieczystych i katastrze nieruchomości;
f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach;
2) Etap II – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla projektu scalenia i podziału:
a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości;
b) sporządzenie rejestru nieruchomości z wykazaniem stanu dotychczasowego oraz stanu
nowego po scaleniu i podziale według zasad określonych w art. 104 ust. 2 pkt 4 ustawy o
gospodarce nieruchomościami;
c) przygotowanie projektu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości do
wyłożenia do wglądu;
d) uzyskanie, przed odbiorem przez Zamawiającego, pozytywnej weryfikacji dokumentacji, o
której mowa powyżej, przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
Lublinie;
e) przygotowanie projektu uchwały scalenia i podziału nieruchomości;
3) Etap III – po podjęciu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości przez Radę
Gminy Głusk:
a) sporządzenie wniosków o dokonanie wpisów w księgach wieczystych lub wniosków o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości objętych scaleniem i podziałem;
b) sporządzenie operatu szacunkowego do określenia wartości dopłat i zwrotów należnych
właścicielom, wynikających z różnicy powierzchni nieruchomości przyznanych uczestnikom
postępowania, w zamian za nieruchomości będące ich własnością lub pozostające w
użytkowaniu wieczystym przed scaleniem i podziałem, jeżeli nie ma możliwości przydzielenia
nieruchomości o powierzchni w pełni równoważnej,
c) wyznaczenie i wskazanie uczestnikom postępowania granic nowo wydzielonych działek
gruntu oraz utrwalenie punktów granicznych, zgodnie z art. 17 rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie
rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U z 1999 r. Nr 45 poz. 453 ze zm.).
5. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w
urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami;
2) uczestniczenie na każdym etapie postępowania w zebraniach rady uczestników scalenia;
3) przygotowanie projektów pism przeznaczonych do podpisu przez Zamawiającego
niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury oraz ogłoszenia do publikacji w
prasie, a także listę adresatów (pisma przeznaczone do wysyłki lub publikacji Zamawiający
wyśle lub opublikuje na własny koszt);
4) zwrócenie Zamawiającemu wszystkich wypożyczonych dokumentów w terminie uzgodnionym
w protokole przekazania, lecz nie później niż do terminu wykonania zamówienia (niezwrócenie
dokumentów spowoduje wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno - Projektowych "GEOMIAR" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650017922
7.3.3) Ulica: Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (7.2024)
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim (VII)
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Tulipanów w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych"
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej wraz z kosztorysem uwzgl. podział kosztów na interesariuszy dla zadania pt.: "Likwidacja kolizyjnych przejazdów na terenie miasta Biała Podlaska"
- Zaprojektowanie i rozbudowa stawu w ramach zadania "Niebiesko-zielona infrastruktura w Kazimierzu Biskupim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.