eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu "Wykonanie rozbudowy i modernizacji stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Wykonanie rozbudowy
i modernizacji stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Wykonanie rozbudowy
i modernizacji stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2779af8c-82e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046861/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Wykonanie rozbudowy i modernizacji stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.5 Rozwój potencjału endogenicznego regionu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KS.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45337,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Wykonanie rozbudowy i modernizacji stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim”:
1) wieszak na ubranie w ilości 5 sztuk;
2) tablica suchościeralna w ilości 1 sztuka;
3) stolik dwuosobowy w ilości 10 sztuk;
4) szafa biurowa w ilości 6 sztuk;
5) szafa na ubrania w ilości 3 sztuki;
6) fotel biurowy w ilości 6 sztuk;
7)meble kuchenne w ilości 1 zestaw;
8) szafki odzieżowe modułowe w ilości 14 sztuk;
9) ławki szatniowe w ilości 8 sztuk;
10) krzesło konferencyjne w ilości 25 sztuk;
11) komplet stołówkowy stół z 6 krzesłami w ilości 2 komplety;
12) biurko w ilości 6 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technologicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku nr 1 do SWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych, przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
4. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 36 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151300-8 - Meble modułowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39136000-4 - Wieszaki na odzież

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

39153000-9 - Meble konferencyjne

39130000-2 - Meble biurowe

39141300-5 - Szafy

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39113600-3 - Ławki

39112000-0 - Krzesła

39112100-1 - Krzesła stołowe

39143210-1 - Stoły do jadalni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67281,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86855,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67281,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALL CARRION TRADING Sp. z o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010294490

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 75/26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67281,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.