Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00004095/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
- 2021/BZP 00004095/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004095/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004095/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005173/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-03
- 2021/BZP 00006238/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-09
- 2021/BZP 00007169/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007546/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-15
- 2021/BZP 00043193/01 - Wynik z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00004095 z dnia 2021-01-28 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej dla UCK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e3e4ff-6186-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji zawarte zostały w ust. VIII SWZ przygotowanej do postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych(RODO)Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy,iż:1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny PublicznyZakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII WydzialeGospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numeremKRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640.2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe InspektoraOchrony Danych: iod@uck.gda.pl.3. Twoje dane osobowe są przetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu:a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) dochodzenia ewentualnych roszczeń.4. Podstawa prawna przetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie zktórego treścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych jeśli jest to niezbędne do wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jestobowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych.Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoz Twoim udziałem.5. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,b) podmiotom współpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacjiprzedmiotowego procesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującymUCK w umożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług: teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniu należnych roszczeń - w przypadku ichwystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym), kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych, związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe,c) osobom upoważnionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikomi współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym,e) organowi założycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku zesprawowaniem nadzoru właścicielskiego nad UCK,f) innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawność postępowania.6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Z zastrzeżeniemtego terminu, jeśli celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenie roszczeń, to przetwarzamy dane –w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Poupływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.8. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lubograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ichprzetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.9. Przysługuje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja2018 r. PUODO), gdy uznasz, iż ich przetwarzanie narusza unijne Rozporządzenie ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, w skrócieRODO).10. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej w asortymencie,szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznychzawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.3. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnieniechociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.4. Wyroby medyczne Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu ZaopatrzeniaMedycznego, ul. Smoluchowskiego 17.5. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termindostawy – zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 28,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 12,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej w asortymencie,szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznychzawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.3. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnieniechociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.4. Wyroby medyczne Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu ZaopatrzeniaMedycznego, ul. Smoluchowskiego 17.5. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termindostawy – zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 28,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 12,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej w asortymencie,szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznychzawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.3. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnieniechociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.4. Wyroby medyczne Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu ZaopatrzeniaMedycznego, ul. Smoluchowskiego 17.5. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termindostawy – zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 28,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 12,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej w asortymencie,szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznychzawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.3. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnieniechociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.4. Wyroby medyczne Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu ZaopatrzeniaMedycznego, ul. Smoluchowskiego 17.5. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termindostawy – zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 28,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 12,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów stosowanych w Kardiologii Dziecięcej w asortymencie,szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznychzawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.3. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnieniechociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.4. Wyroby medyczne Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu ZaopatrzeniaMedycznego, ul. Smoluchowskiego 17.5. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termindostawy – zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 28,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 12
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Względem kryteriów: Kryterium cena: 60% Kryterium termin dostawy:28%, Kryterium : jakość: 12%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy PZP,wraz z ofertą należy złożyć:1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru nazałączniku nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZi załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, dokumentów określonychw formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik 4 do SWZ.2. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowychlub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwiedo ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-16 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawyPZP.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie siępojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilkapakietów.4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SWZ.5. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach,o których mowa w pkt. VII SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartościna PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawcówi Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynićsię do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieniaokoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.2021-01-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.