eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno" Budowa Szko³y Specjalnej w Lipnie."



Og³oszenie z dnia 2021-01-29


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00004126 z dnia 2021-01-29

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Budowa Szko³y Specjalnej w Lipnie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Lipnowski. ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866494

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sierakowskiego 10 B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 543066131

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@lipnowski.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa Szko³y Specjalnej w Lipnie.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5e1e56d-597e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00004126

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000170/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa Szko³y Specjalnej w Lipnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.lipnowski.powiat.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Lipnowski, ul. Sierakowskiego 10 B, 87- 600 Lipno. 2) Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Lipnie za pomoc± adresu e-mail iod@lipnowski.powiat.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Budowa Szko³y Specjalnej w Lipnie.” nr Zmz.272.1.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w ppkt 3, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: 9) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 10) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 11) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 12) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 13) nie przys³uguje Pani/Panu: 14) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 15) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 16) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZmZ.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Szko³y Specjalnej w Lipnie tj.: a) Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem. Przedmiar robót stanowi ogóln± wskazówkê dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objêtych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia maj± zobrazowaæ skalê roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót mo¿na przypisaæ wy³±cznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstaw± dla szacowania ceny rycza³towej jest dokumentacja projektowa uzupe³niana o zapisy SWZ b) Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót szczegó³owo opisuje przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choæby w jednym miejscu s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów lub opuszczeñ w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek. c) Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do dokonania wizji lokalnej na placu budowy ³±cznie z dokonaniem obmiaru robót, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dope³nienia tego obowi±zku obci±¿y Wykonawcê. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek w±tpliwo¶ci czy rozbie¿no¶ci co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiaj±cych siê zarówno na etapie postêpowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ je Zamawiaj±cemu na pi¶mie. d) Za³atwienie wszystkich formalno¶ci i kosztów zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia le¿y po stronie Wykonawcy i zawiera siê w cenie. Teren, na którym prowadzone bêdê prace budowlane Wykonawca bêdzie musia³ ogrodziæ i oznakowaæ w sposób zabezpieczaj±cy osoby nie zatrudnione na budowie przed wej¶ciem na teren obiektu oraz zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami. e) Wykonawca zabezpiecza teren robót maj±c w szczególno¶ci na wzglêdzie mienie Zamawiaj±cego i w³asne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo swoich pracowników oraz innych osób znajduj±cych siê w obrêbie przekazanego placu budowy z tytu³u prowadzonych robót. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrz±dzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia zwi±zanego z budow± (materia³y i sprzêt wykonawcy oraz mienie u¿ytkownika). f) Zamawiaj±cy otrzyma³ Decyzjê Starosty Lipnowskiego Nr 476/2020 zatwierdzaj±c± projekt budowlany i udzielaj±cy pozwolenia na budowê na zadania: Budowa budynku Szko³y Specjalnej w Lipnie przy ul. Okrzei na terenie dzia³ki nr 3125 w obrêbie ewidencyjnym nr 8, m. Lipno g) Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Obowi±zek udowodnienia powy¿szego le¿y po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy zastosowanie materia³ów lub urz±dzeñ wymagaæ bêdzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent. h) Dokumentacja projektowa w raz ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowi± za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). i) Po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ³±czny okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) zdolno¶ci technicznej – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, które zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone o warto¶ci min. 1 000 000,00 z³otych brutto ka¿da.Uwaga:Pod pojêciem „budowa”, „przebudowa” rozumie siê pojêcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2020 r. , poz. 1333 z pó¼n. zm.)b) zdolno¶ci zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:dysponuj± osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. Posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem:- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ;- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót , posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót , posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 4 - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia - za³±cznik nr 5

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:

odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: a) spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 4 - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia - za³±cznik nr 5b )brak podstaw do wykluczenia:- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego tj.:Bank Spó³dzielczy w LipnieNr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005 wpisuj±c w tytu³ przelewu nazwê zadania na jakie jest wnoszone. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.Je¿eli wadium wniesiono w formie innej ni¿ w pieni±dzu, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, poprzez do³±czenie do oferty za po¶rednictwem miniPortalu.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 10.4 ppkt 2 – 4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci zastosowania innych ni¿ przewidziane w projekcie technologii, przy czym mo¿liwo¶æ i celowo¶æ wprowadzenia takich zmian musi byæ zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru,2) Zmniejszenie wynagrodzenia wynikaj±ce z wy³±czenia przez Zamawiaj±cego czê¶ci robót,3) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:a) przerwania robót przez Zamawiaj±cego. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas nie d³u¿szy ni¿ czas przerwy,b) wyst±pienia si³ wy¿szych (huragan, powód¼, trzêsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie zwi±zane z Wykonawc± itp.) niezale¿nych od Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w ustalonym w umowie terminie. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci. c) dzia³ania lub zaniechania osób trzecich (np.: organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestnicz±cych w procedurze opiniowania i uchwalania, realizacji, odbioru itp.) Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania powy¿szych okoliczno¶ci. d) z³o¿enia skargi lub wniosku do w³a¶ciwych organów administracyjnych lub s±dowych lub odwo³ania od ich rozstrzygniêcia, o ile bêd± mog³y mieæ wp³yw na zmianê terminu realizacji. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania powy¿szych okoliczno¶ci. e) ograniczenia w dostêpie do terenu objêtego robotami. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania tego ograniczenia. f) wyst±pienia niezainwentaryzowanych w zasobach geodezyjnych urz±dzeñ, sieci podziemnych i innych nieprzewidzianych przeszkód, które bêd± kolidowa³y z wykonaniem robót. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o faktyczn± ilo¶æ dni niezbêdn± do usuniêcia ww. przeszkód terenowych. g) wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w tym m.in. konieczno¶ci uzyskania decyzji i uzgodnieñ mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót itp. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o faktyczn± ilo¶æ dni przerwy w realizacji robót. 4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-25 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-26

2021-01-29 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.