Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie I-III 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.BRATA ALBERTA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122554161
1.5.8.) Numer faksu: 122554161 wew. 192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsnowaczynskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie I-III 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea71e16-715b-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018929/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS im. św. Brata Alberta w Krakowie w okresie I-III 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/PZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233157,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - III 2023 r.Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 804 kg, wędliny - łącznie 1056 kg, mięso drobiowe - łącznie 714 kg, wędliny drobiowe - łącznie 199,5 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 54289,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - III 2023 r.Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: mleko, śmietana - łącznie 5130 L, masło, margaryna - łącznie 465 kg, sery różne - łącznie 1005,7 kg, jogurt, kefir - łącznie 444,6 L
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 66675,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - III 2023 r.Dostawy pieczywa w okresie od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 5670 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 16830 szt., obwarzanki - 240 szt., bułka tarta - 45 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 30 kg, pączek, drożdżówka z serem – 429 szt., ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 35055,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - III 2023 r.Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy – łącznie 628,8 kg; ksylitol – 7,5 kg; miód - 210 szt.; herbata, kawa, kakao - łącznie 813 szt.; galaretki w czekoladzie – 3 kg; makaron - 294 kg; mąka pszenna, mąka ziemniaczana - łącznie 334,5 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 369 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 111,6 kg; olej – 108 L; przyprawy - łącznie 1207 szt.; budyń, kisiel - 990 szt.; pieczywo cukiernicze - łącznie 63,3 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 3117 szt.; 204,3 kg oraz 127,95 L; kukurydza na popcorn 3 kg; galaretka owocowa - 30 kg; drożdże - 3 kg; barszcz biały - 120 szt; groch, fasola - 45 kg; masa kajmakowa – 13,5 kg; woda mineralna niegazowana oraz lekko gazowana – 432 L; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: herbatniki, wafle - łącznie 22,8 kg, dżem – 22,8 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 32904,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - III 2023 r.Dostawa warzyw i owoców od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2343 kg, ziemniaki 4410 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 300 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, szczypiorek - łącznie 1110 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 306 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 33 kg, pieczarka - 30 kg, papryka czerwona - 30 kg, cytrusy, banany, kiwi, - łącznie 336 kg, jabłka, gruszki - łącznie 870 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 20594,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - III 2023 r.Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 1170 kg, ryby mrożone – 102 kg, makrela wędzona – 12 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 948 szt., śledź solony matjas - 36 kg, uszka z kapustą i grzybami mrożone – łącznie 48 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 17996,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część G: Dostawa jaj w okresie: I - III 2023 r.Dostawa jaj od 02.01.2023 r. do 31.03.2023 r: jaja - 7980 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5645,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52099,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53356,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52099,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wędzonka Sp. z o. o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811944560
7.3.3) Ulica: Słowackiego 100
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52099,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58486,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61353,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58486,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58486,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36758,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jolanta Gwiazda wspólnik spółki cywilnej Złoty Łan
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marek Domański wspólnik spółki cywilnej Złoty Łan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972440
7.3.3) Ulica: Barwinek 28
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35996,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35996,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35996,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343107020
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35996,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17436,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23254,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17436,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Rutkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "KRAK-OGRÓD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821544336
7.3.3) Ulica: Jazdowiczki 13
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD RUTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD RUTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17436,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18068,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19739,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18068,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590968545
7.3.3) Ulica: Domaszowska 94
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-320
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18068,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6304,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7900,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6304,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Turczyński JAJCO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231
7.3.3) Ulica: Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6304,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
- 43/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych na os. Teatralnym w rejonie budynków nr 18-22 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.