eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemętŚwiadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 656156966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb152163-7b8b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115147,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r.”
3.2. Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemęt w okresie od 02.01.2023 r. do 31.08.2023 r. odbywać się będzie do następujących placówek:
3.2.1. Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy im. Piotrusia Pana, ul. Starozamkowa 14a w Lesznie
3.2.2. Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, Al. Jana Pawła II 10
w Lesznie.
3.3. Pod pojęciem przewozu uczniów niepełnosprawnych należy rozumieć dowóz uczniów z miejsca zamieszkania każdego ucznia (z domu każdego ucznia) do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i odwóz każdego ucznia ze szkoły do miejsca zamieszkania (do domu ucznia) po zakończeniu zajęć szkolnych.
3.4. Usługa obejmuje przewóz 4 uczniów niepełnosprawnych na trasie liczącej szacunkowo ok. 90 km dziennie czyli jeden przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych (ok. 45 km) i jeden odwóz uczniów
z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania (ok. 45 km). Zamawiający zastrzega prawo do zwiększenia ilości uczniów niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia.
3.5. Szacowana liczba kilometrów w okresie realizacji przedmiotu umowy – 12 780 km.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby dzieci w trakcie roku szkolnego, jednakże w ilości nie większej niż liczba miejsc w pojeździe wskazanym w ofercie.
3.7. Dzienna trasa przewozu może ulegać modyfikacji w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego (liczby wykonywanych dziennie kursów) i liczby uczniów korzystających z przewozów, co może wiązać się ze zmianą ilości przejechanych kilometrów. Jednakże zmiany te nie będą powodować zmiany ceny jednostkowej wartości usługi za jeden kilometr.
3.8. Przewóz uczniów niepełnosprawnych musi być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych wynikającymi z planów lekcji roku szkolnego 2022/2023, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego itp. Wszyscy uczniowie muszą być przywiezieni do szkoły najpóźniej na 5 min. przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć szkolnych.
3.9. Przewóz uczniów niepełnosprawnych musi uwzględniać możliwie jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży.
3.10. Wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia przedmiotu umowy zobowiązany będzie do ustalenia z Zamawiającym i dyrektorami placówek godzin przywozu i dowozu uczniów, trasy przewozu, ilości dziennych kursów oraz liczby przewożonych uczniów niepełnosprawnych.
3.11. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów, tzn. za faktycznie wykonaną trasę przejazdu - od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń na danej trasie do momentu, gdy wysiądzie ostatni uczeń na danej trasie.
3.12. Usługa przewozu uczniów niepełnosprawnych ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych, które posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego oraz aktualne ubezpieczenie OC i NNW. Pojazdy muszą być wyposażone w atestowany sprzęt umożliwiający wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, tj. windy lub rampy, muszą posiadać pasy bezpieczeństwa, w tym dla osoby transportowanej na wózku oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich.
3.13. W przypadku awarii pojazdu lub zdarzenia losowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany posiadać pojazd rezerwowy spełniający warunki określone w pkt. 3.12 SWZ.
3.14. Minimalna liczba pojazdów: 1 pojazd oraz dodatkowo 1 pojazd rezerwowy, każdy posiadający min. 8 miejsc siedzących.
3.15. Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia pojazdów określonych w pkt 3.12 SWZ.
3.16. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
3.17. Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia bezpieczeństwa, higieny i opieki nad przewożonymi uczniami – jeden opiekun w pojeździe od momentu, gdy pierwszy uczeń wsiądzie do momentu, gdy ostatni uczeń wysiądzie;
 umożliwienia w czasie transportu sprawowania nad uczniem opieki przez rodzica/opiekuna na jego własne życzenie;
 w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zobowiązany jest do transportu osób na wózkach inwalidzkich na zasadzie „od drzwi do drzwi”
 powiadomić Zamawiającego o każdym zdarzeniu drogowym (kolizja, wypadek) telefonicznie, a także drogą elektroniczną najpóźniej dzień po zaistnieniu zdarzenia. O każdym zdarzeniu drogowym Wykonawca ma obowiązek poinformować również rodziców bądź opiekunów dowożonych uczniów,
 z wykonawcą zostanie podpisana umowa powierzenia danych w zakresie – imię i nazwisko ucznia oraz adres zamieszkania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121461,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121461,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121461,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Kępka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972377623

7.3.3) Ulica: Wschowska

7.3.4) Miejscowość: Święciechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121461,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.