Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261299/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Zwierzyniec Trzeci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.panki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Zwierzyniec Trzeci2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7bc30f-3fee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja budynku OSP Zwierzyniec Trzeci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78838,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac: roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku OSP Zwierzyniec Trzeci obejmujące w szczególności:
• docieplenie ścian nadziemia metodą lekką mokrą- materiał styropian fasadowy grafitowy λ ≤ 0,031 W/mK grubość 14 cm; powierzchnia docieplanych ścian ok. 156,92 m2,
• docieplenie ościeży metodą lekką-mokrą – materiał styropian fasadowy grafitowy λ ≤ 0,032 W/mK grubości 3 cm.
• wykonanie elewacyjnych tynków silikonowo-silikatowych wodozmywalnych antygrzybicznych , pas cokołowy tynk mozaikowy, - powierzchnia ok. 156,92 m2,
• docieplenie dachów skośnych metodą wypełnienia przestrzeni międzykrokwiowych - materiał - granulat z wełny mineralnej λ ≤ 0,042 W/mK. o grubości 24 cm; powierzchnia docieplanego stropu ok. 130 m2,
• wymianę stolarki drzwiowej na aluminiową o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K, powierzchnia wymienionych drzwi ok. 2,70 m2,
• wymiana bramy garażowej na stalową o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K, powierzchnia wymienionych drzwi garażowych ok. 11,80 m2,
• wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, odwodnienia dachu, z blachy stalowej ocynkowanej 0,7 mm powlekanej,
• demontaż istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej oraz montaż nowych,
• wykonanie pomiarów skuteczności działania ochrony instalacji odgromowej,
• demontaż istniejącego daszku i zabudowę nowego z poliwęglanu,
• Wykonanie napisu OSP Zwierzyniec Trzeci - materiał styrodur gr. 5 cm,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania, w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
• innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,
• dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
• zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401).
3) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
4) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.
5) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421148-3 - Instalowanie bram
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Raf-Remont Rafał Bryła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240061441
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 12
7.3.4) Miejscowość: Bieżeń
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rafał Bryła PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE RAF-REMONT
jakie przetargi wygrała firma
Rafał Bryła PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE RAF-REMONT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PANKI
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
więcej: przetargi PANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Wadowice Górne
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku"
- Modernizacja energetyczna bloku sportowego (budynku B) Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych przy ul. Worcella 3 we Wrocławiu
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.