Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych, opon i płynów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001347154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632451951
1.5.8.) Numer faksu: 632434242
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcrm@pogotowie-konin.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-konin.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych, opon i płynów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5935ed-7621-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.3910.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych, opon i płynów eksploatacyjnych szczegółowo opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 [Załączniki: od 2-A do 2-K] do niniejszej specyfikacji – Formularz asortymentowo-cenowy. Załącznik musi być wypełniony w całości, brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 2. Wykonawca dostarczy zamówione towary wyszczególnione w Załączniku nr 2 [Załączniki: od 2-A do 2-K] po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail), w terminie do dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o.o., Pl. Sienkiewicza 9, 62 – 700 Turek w terminie do dwóch dni roboczych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jak również zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przedmiot zamówieni musi posiadać oraz spełniać wszelkie niezbędne wymagane homologacje, atesty, świadectwa, normy itp., być fabrycznie nowy i kompletny oraz posiadać fabryczne opakowanie.
4. W przypadku zastosowania przez producenta pojazdu w procesie produkcji innego typu części niż przedstawione w ofercie Wykonawca musi zagwarantować wymianę części zamiennej. 5. Wskazane w Formularzu asortymentowo – cenowym ilości dla danego asortymentu są ilościami szacunkowymi. W związku z tym Zamawiający zastrzega, że przedmiot umowy realizowany będzie według faktycznych potrzeb, a wskazane ilości w danej pozycji asortymentowej nie są wiążące, co oznacza, iż Zamawiający może dokonywać swobodnej zmiany ilości pomiędzy pozycjami asortymentowymi określonymi w danej części zamówienia. Zamawiający będzie realizować przedmiot zamówienia do maksymalnej kwoty określonej w umowie. Zamawiający informuje, że określa minimalną wartość zamówienia na poziomie 50% ceny oferty. 6. W przypadku, jeżeli przy opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy to rozumieć w ten sposób, że każdorazowo takiemu wskazaniu towarzyszy wyrażenie „lub równoważny". 7. Pod pojęciem „lub równoważny” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142036,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142036,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142036,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Piasecki, Popiela Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650004572
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 54/78 c
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY - PIASECKI, POPIELA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY - PIASECKI, POPIELA - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142036,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy fabrycznie nowego ogumienia letniego do pojazdów służbowych."
- Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego z podwójną kabiną i zabudową skrzyniową dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wejherowie
- Zakup i dostawa części zamiennych (w trybie awaryjnym) do pojazdów marek: OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, SKODA, FIAT
- "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- DOSTAWA OPON LETNICH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.