eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5aba54-5c11-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002440/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 1. Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 794 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w określonymi w niniejszym rozdziale SWZ.
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 794 z późn. zm.).
Świadczenie usług opiekuńczych odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w zależności od zgłoszonych potrzeb osób korzystających z usług, na terenie gminy Puszcza Mariańska.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na wszystkie części zamówienia.
Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.
3. Podział na części:
1) CZĘŚĆ I: pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”
Szacunkowa ilość godzin do wykonania: 6900 godzin dla usług opiekuńczych (gospodarczych).
Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina usług każdego rodzaju równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części zamówienia.

1.1. ) W zakres usług opiekuńczych (gospodarczych) wchodzą następujące zadania i czynności:
a) zrobienie podstawowych zakupów (art. spożywczych, przemysłowych, higienicznych, środków czystości) i dostarczenie ich podopiecznemu;
b) przygotowywanie posiłków (z uwzględnieniem diety), śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja – w zależności od potrzeb;
c) podanie podopiecznemu posiłku oraz w razie potrzeby nakarmienie chorego;
d) posprzątanie po posiłku łącznie z umyciem pojemników na obiad;
e) pomoc podopiecznemu w wykonaniu zabiegów higienicznych takich jak: czesanie, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych (np. zaprowadzenie do toalety), przygotowanie kąpieli itp., pomoc w wejściu i wyjściu z wanny;
f) sprzątanie pokoju klienta (ścieranie kurzu (także z parapetów)) odkurzenie mycie podłogi mopem, (z wyłączeniem mycia okien) trzepanie dywaników, sprzątanie łazienki, kuchni (mycie i dbałość o czystość urządzeń sanitarnych);
g) zmiana pościeli, pomoc podopiecznym w zmianie odzieży, bielizny osobistej;
h) przesłanie łóżka podopiecznego;
i) zrobienie drobnej przepierki bielizny osobistej i lekkiej odzieży należącej do podopiecznego oraz prasowanie jej;
j) wywieszenie upranej odzieży i bielizny;
k) zanoszenie i odbiór odzieży, bielizny pościelowej do i z pralni (dot. rzeczy klienta);
l) przynoszenie wody i węgla, wynoszenie nieczystości, śmieci;
m) palenie w piecu;
n) utrzymywanie kontaktu z lekarzem, pielęgniarką, pracownikiem socjalnym;
o) zakupy leków i innych medykamentów wg zaleceń lekarskich;
p) towarzyszenie klientowi w czasie wizyt u lekarza i innych instytucjach oraz w placówkach kulturalnych;
q) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i regulowaniu płatności za media oraz świadczone usługi;
r) dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną klienta poprzez zapewnienie kontaktów z otoczeniem;
s) wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem a wynikających z konieczności zabezpieczenia podopiecznemu prawidłowego funkcjonowania w środowisku;
t) przekazywanie podopiecznym decyzji administracyjnych;
u) odbieranie pomocy finansowej z GOPS na wniosek klienta, który nie wychodzi z domu;
v) pomoc przy przeniesieniu chorego na wózek inwalidzki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 175950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 794 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w określonymi w niniejszym rozdziale SWZ.
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 794 z późn. zm.).
Świadczenie usług opiekuńczych odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w zależności od zgłoszonych potrzeb osób korzystających z usług, na terenie gminy Puszcza Mariańska.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na wszystkie części zamówienia.
Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.
3. Podział na części:
2) CZĘŚĆ II: pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”
Szacunkowa ilość godzin do wykonania: 2300 godzin dla specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).
Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina usług każdego rodzaju równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części zamówienia.
Specjalistyczne usługi opiekuńcze (zlecone przez lekarza) są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzajów schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym (z wyłączeniem usług specjalistycznych świadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi) art. 50 ust. 4 ustawy o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 794 z późn. zm.)
2.1.) W zakres specjalistycznych usług opiekuńczych (pielęgnacyjnych oraz zleconych przez lekarza) wchodzą m. in. zadania i czynności:
a) czynności pielęgnacyjne:
- zmiana opatrunków;
- usuwanie wydzielin z nosa i jamy ustnej, zapobieganie odleżynom i odparzeniom, pielęgnacja miejsc zmienionych chorobami typu egzema, grzybica, alergia skóry itp., nacieranie i oklepywanie;
- aplikacja leków trudnych do samodzielnego przyjęcia;
- mierzenie temperatury ciała;
- założenie materaca przeciwodleżynowego;
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
- opróżnianie i wymiana worka z moczem i kałem;
- układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji;
- w razie potrzeby pobieranie moczu lub kału do analizy;
- współpraca z lekarzem rodzinnym;
- zmiana bielizny osobistej i pościelowej;
- edukacja na rzecz klienta i jego rodziny w zakresie postępowania pielęgnacyjnego pacjenta i rodziny.
b) czynności higieniczne:
- mycie chorego w łóżku;
- kąpanie w asyście osoby drugiej;
- dbanie o higienę jamy ustnej;
- czesanie;
- golenie;
- zmiana pampersa i mycie;
- obcinanie paznokci;
- inne czynności higieniczne (np. czyszczenie protez zębowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 58650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845571

7.3.3) Ulica: ul. Króla Jana III Sobieskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845571

7.3.3) Ulica: ul. Króla Jana III Sobieskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Puszcza Mariańska - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej
Plac T. Kościuszki 2
96-330 Puszcza Mariańska

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.