Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00561888/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00571544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury komunalnej gminy Trzcianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury komunalnej gminy Trzcianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d0398f-8b0b-4ec7-be20-a2b3865d11d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa infrastruktury komunalnej gminy Trzcianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12039832,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w m. Trzcianka.Etap 1: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie OSiR w Trzciance”
sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 200 x 5,9 mm o długości – 407,0 m,
przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 160 x 4,7mm – 16,7m (4 szt.),
sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy dn 90 x 5,4mm – 102,0 m,
przepompownia ścieków DN 1500 z linią zasilającą – 1 kpl
Etap 2: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w rejonie ul. Fałata w Trzciance”:
sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 200 x 5,9 mm o długości – 478,9m,
sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 225 x 13,4 mm o długości 275,4 m,
przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 160 x 4,7 mm o długości 187,2 m (32 szt.),
przyłącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy dn 160 x 9,5 mm o długości
- 11,2 m (1 szt.)
sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy dn 90 x 5,4 mm – 51,4 m,
przepompownia ścieków DN 1500 z linią zasilającą – 1 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3141895,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Budowa infrastruktury drogowej w Mieście Trzcianka”Etap I
„ Budowa ulicy Sobieskiego w Trzciance”
1. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonane:
droga o długości 895,95 m z betonu asfaltobetonowego
chodnik o długości ok. 1020 m z szarej kostki betonowej,
zjazdy do posesji z czerwonej lub grafitowej kostki betonowej,
Sieć kablowa oświetlenia ulicznego
sieć kanalizacji deszczowej o długości ok. 1460 m,
Etap II
„Budowa dwóch zjazdów z drogi powiatowej nr 1316P w Trzciance”
1. W ramach przedmiotu zamówienia są:
roboty budowlane polegające na budowie dwóch zjazdów w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1916P Straduń-Trzcianka na działkach ewidencyjnych 11 i 18/4 oraz poza pasem drogowym na działce nr 52 w miejscowości Trzcianka, gmina Trzcianka. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm. Zjazdy ograniczone opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 8755570,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III przedmiotu zamówienia:„Szalet Miejski - Budowa automatycznej toalety publicznej w Trzciance.”
roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe, roboty ziemne i nawierzchniowe. roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
przyłącze elektr. i instalacja wew. konstrukcje betonowe
montaż fundamentu i toalety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 142366,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2189652,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4655839,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2189652,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HYDRAULIK” MIKOŁAJCZAK sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642720136
7.3.3) Ulica: Ul. Kołobrzeska 18,
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HYDRAULIK" MIKOŁAJCZAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HYDRAULIK" MIKOŁAJCZAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2189652,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5780000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8224282,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5780000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo Budowlane Jacek Karpinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413
7.3.3) Ulica: . Norwida 9/7
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY DROGOWO-BUDOWLANE Jacek Karpinski
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY DROGOWO-BUDOWLANE Jacek Karpinski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5780000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205779 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842747620
7.3.3) Ulica: Pod Hałdą 37B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-206
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.