Og³oszenie z dnia 2022-01-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00023248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00074442/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Kadzidle
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@kadzidlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Kadzidle
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89090de0-51c2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00004428
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002278/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Termomodernizacja Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Kadzidle
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przej¶cia na gospodarkê niskoemisyjn±" Dzia³ania 4.2 "Efektywno¶æ energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.kadzidlo.samorzady.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu (https;//miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: "Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do "Formularza do komunikacji"
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: "Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularza do komunikacji" wynosi 150MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê "Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Pañstwu nastêpuj±ce informacje:
1. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Kadzid³o (07-420 Kadzid³o, ul. Targowa 4, tel. (29) 761-80-16, zwany dalej Administratorem.
2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych mailowo: iod@kadzidlo.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 507054139
3. Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowi±zek prawny) oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
• Ustawa z dnia 24 czerwca 2021 r. - Prawo zamówieñ publicznych,
• Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
4. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi administrator zawar³ umowy na obs³ugê techniczn±, prawn± itp.
6.W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane nie s± przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
Prawo dostêpu do danych, zamawiaj±cy ¿±da od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Sprostowania lub uzupe³nienia danych (Skorzystanie przez osobê nie mo¿e:
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Ograniczenia przetwarzania. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Kadzidle o wymiarach 70,40m (d³ugo¶æ); 34,35m (szeroko¶æ); 6,10m/ 9,56m/ 13,46m (wysoko¶æ budynku dla poszczególnych segmentów) oraz wymiana ¼róde³ ciep³a z zastosowaniem odnawialnych ¼róde³ energii.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego okres gwarancji, bêdzie to równoznaczne z okre¶leniem 36-miesiêcznego okresu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego:1. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2. Warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli:
a) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna wykonanie termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni minimum 1000,0m2 i warto¶ci robót co najmniej 1 000 000,00 z³ (brutto) oraz wykonanie wewnêtrznej sieci gazowej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (w/w roboty budowlane mog± byæ wykonane w jednym lub dwóch ró¿nych obiektach).
b) wyka¿e dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych na stanowisko:
- kierownik budowy - musi posiadaæ, co najmniej 3 lat sta¿u pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, pe³ni±cy jednocze¶nie funkcjê kierownika robót budowlanych,
- kierownik robót sanitarnych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót elektrycznych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zmawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.2.a niniejszego rozdzia³u - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) wykaz robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o robotach budowlanych wymienionych w pkt 3.4.1 niniejszego rozdzia³u);2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o osobach wymienionych w pkt 3.4.2 niniejszego rozdzia³u SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿naSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium w wysoko¶ci 30 000,00z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp.2. Przes³anki i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (za³±cznik nr 6 do SWZ).
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enie propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.
4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy.
kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo - finansowy.
5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy nale¿y przed³o¿yæ umowê reguluj±c± wspó³pracê tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy nale¿y przed³o¿yæ umowê reguluj±c± wspó³pracê tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej).
INNE PRZETARGI KADZID£O
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej nr 251216W w Wachu kol. Zakobia³ki
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej w Kadzidle im. kardyna³a Stefana Wyszyñskiego
- "Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki przedszkolnej w Kadzidle w 2025 roku"
wiêcej: przetargi KADZID£O »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Le¶niowice
- Modernizacja uk³adu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piêtra budynku NU-MED na potrzeby Oddzia³u Onkologii Klinicznej funkcjonuj±cego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papie¿a Jana Paw³a II w Zamo¶ciu.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.