Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu w budynkach przy ul. Głogowskiej 25c, ul. Oleskiej 127, ul. Damrota 7 oraz ul. Reymonta 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu w budynkach przy ul. Głogowskiej 25c, ul. Oleskiej 127, ul. Damrota 7 oraz ul. Reymonta 142.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb0d0f4-01a7-4aa8-ae10-ba42e5e1ae16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048675/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu w budynkach przy ul. Głogowskiej 25c, ul. Oleskiej 127, ul. Damrota 7 oraz ul. Reymonta 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
13. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu FEO 6.4 CIC - „Opolskie gościnne- Wsparcie integracji społecznej obywateli państw trzecich", Pomocy Technicznej EFRR programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.3317.54.2024.DF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 632335,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w
budynkach położonych przy ul. Głogowskiej 25c w Opolu, ul. Oleskiej 127 w Opolu, ul. Damrota 7 w Opolu oraz przy ul.
Reymonta 14 w Opolu - w częściach zajmowanych przez Wojewódzki Urzędu Pracy w Opolu.
2. Szczegółowy zakres wykonywania usługi zawarto w:
1) Załączniku nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy - załączniku nr 9 do SWZ (dalej jako PPU) – „Zakres czynności
oraz stosowanych środków czystości”,
2) Załączniku nr 3 do PPU – „Zasady realizacji usługi sprzątania”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzchnię do sprzątania wynoszącą łącznie 2732,22 m² zgodnie z Załącznikiem nr 1
do PPU.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich usług przy użyciu własnych środków, materiałów, maszyn i urządzeń.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 4 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (wykonywania usługi) oraz koordynatorem.
6. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC-Service Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980012191
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji
polegającego na przedłużeniu okresu świadczenia usługi o kolejne 12 miesięcy na zasadach opisanych w PPU § 2 ust. 3-6.
2. Wartość umowy: Wykonawca będzie otrzymywać wynagrodzenie wyliczone zgodnie z następującym wzorem: liczba m2 powierzchni objętych usługą w danym dniu x stawka za m2 wykonywania usługi.
Stawka za m2 wykonywania usługi wynosi 0,4 zł netto, powiększone o obowiązujący podatek VAT to jest 0,49 zł brutto.
Powierzchnia sprzątana razem wynosi 2732,22 m2 + 200 m 2 (opcja)
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.