Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266059/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-11
- 2021/BZP 00299639/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH Z TERENU GMINY MAKÓW PODHALAŃSKI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański
1.3.) Oddział zamawiającego: JST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749700
1.5.8.) Numer faksu: 338749751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH Z TERENU GMINY MAKÓW PODHALAŃSKI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c36533-427b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002268/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Maków Podhalański w roku 2022.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3138722,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) z terenu gminy Maków Podhalański. Kod odpadu 20 03 01. Szacunkowa masa odpadów w MG na czas zawarcia umowy, tj. 12 miesięcy, wynosi około 1 500,00 Mg. Zebrane frakcje odpadów zgodnie z obowiązującym Planem gospodarki odpadami Województwa Małopolskiego oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.) – art. 9e powinny trafić bezpośrednio do instalacji komunalnej, a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Dla kodu odpadu 20 03 01 – Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status instalacji komunalnej do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów, określonej na liście, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt 1 ustawy o odpadach, spełniającej wymagania najlepszej dostępnej techniki, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, lub technologii, o której mowa w art. 143 tej ustawy.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia i wynosi dla kodu odpadu 20 30 01 - 1 500,00 MG. Razem 1 500,00 MG.
Zamawiający nie gwarantuje ww. ilości odpadów w czasie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1012500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów kuchennych ulegających biodegradacji i odpadów ulegających biodegradacji z terenu Gminy Maków Podhalański. Kod odpadu 20 01 08; 20 02 01.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres 12 miesięcy.
Dostawa odpadów odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu Gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zadania zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia i w okresie obowiązywania umowy wynosi: dla kodu odpadu 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 5,00 Mg; dla kodu odpadu 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji – 120,00 Mg. Razem dla Części nr 2 – 125,00 Mg.
Zamawiający nie gwarantuje ww. ilości odpadów w czasie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 50500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali) z terenu Gminy Maków Podhalański. Kod odpadu 15 01 02; 20 01 39; 15 01 04; 20 01 40.Wykonawca realizujący zamówienie winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres 12 miesięcy.
Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia Zamawiającego i wynosi: dla kodu odpadu 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych, 20 01 39 Tworzywa sztuczne – 500,00 Mg; dla kodu odpadu 15 01 04 Opakowania z metali i 20 01 40 Metale – 3,00 Mg. Razem dla Części nr 3 – 503,00 Mg.
Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy zadania ww. ilości odpadów w czasie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 368775,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu gminy Maków Podhalański. Kod odpadu 15 01 01, 20 01 01.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres 12 miesięcy.
Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia i wynosi: dla kodu odpadu 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury i 20 01 01 Papier i tektura – 60,00 Mg. Razem dla Części nr 4 – około 60,00 Mg.
Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy realizującemu zadanie ww. ilości odpadów w czasie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu gminy Maków Podhalański. Kod odpadu 15 01 07, 20 01 02.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia Zamawiającego i wynosi dla kodu odpadu 15 01 07 Opakowania ze szkła i 20 01 02 Szkło – 300,00 Mg. Razem dla Części nr 5 – 300,00 Mg.
Zamawiający nie gwarantuje ww. ilości odpadów Wykonawcy realizującemu zadanie w czasie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 40500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu gminy Maków Podhalański dla KOD odpadu: 20 03 07, 16 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 25, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 99, 20 03 99.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres 12 miesięcy. A dla dla odpadu o kodzie 20 03 99 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, aktualnie odbierającego odpady komunalne pochodzące z terenu gminy Maków Podhalański.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia Zamawiającego i wynoszą dla odpadów o kodzie 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe – 500,00 Mg; 16 01 03 Zużyte opony – 35,00 Mg; 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w kodzie 17 01 06 – 15,00 Mg; 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 5,00 Mg; 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – 1 400,00 Mg; 17 02 02 Szkło - 5,00 Mg; 20 01 10 odzież i 20 01 11 Tekstylia - 5,00 Mg; 20 01 19 środki ochrony roślin - 0,3 Mg; 20 01 21 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć - 0,2 Mg; 20 01 25 Oleje i tłuszcze jadalne - 0,5 Mg; 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 - 1,0 Mg; 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 - 0,1 Mg; 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowalne baterie i akumulatory zawierające te baterie 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - 1,0 Mg; 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - 35 Mg.
Razem dla Części nr 6 – 2 003,10 Mg.
Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy zadania ww. ilości odpadów w czasie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1624447,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281955388
7.3.3) Ulica: Głogowa 75, Balin
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Podhale Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352867368
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 115
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324162,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324162,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIKI Mieczysław Jakubowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miki Recykling Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790009598
7.3.3) Ulica: Nad Drwiną 33
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-841
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324162,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281955388
7.3.3) Ulica: Głogowa 75, Balin
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Podhale Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352867368
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 115
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1535716,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535716,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1535716,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIKI Mieczysław Jakubowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miki Recykling Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790009598
7.3.3) Ulica: Nad Drwiną 33
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-841
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1535716,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MAKÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Skierniewice w roku 2025
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.