Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00445558/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00461268/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY CIESZYN NA LATA 2024-2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY CIESZYN NA LATA 2024-2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d7d66b-636b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie maszyn i urządzeń drogowych od wszystkich ryzyk (casco maszyn).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 782000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
Ubezpieczenia Assistance
Zielona Karta
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie:Ubezpieczenia członków ochotniczej straży pożarnej
Ubezpieczenia osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych z urzędu pracy, osób skierowanych wyrokiem sądu do wykonywania prac, wolontariuszy, praktykantów, stażystów
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993492,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 924000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 924000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argo Ubezpieczenia- Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132401245
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-685
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGRO UBEZPIECZENIA - TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AGRO UBEZPIECZENIA - TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 924000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119876,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW",
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.3) Ulica: H.Raabego 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weiner Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.3) Ulica: Włoska 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygrała firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- Sukcesywna dostawa trumien
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji odpadów budowlanych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
- "Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Podegrodzie oraz jej jednostek organizacyjnych"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY STUDZIENICE"
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE DLA POWIATU RAWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH na lata 2025-2028
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Szumowo
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY KOTLA
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.