Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – robotyka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (068) 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: (068) 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/281854261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – robotyka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da21f15-4dc3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – robotyka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72594,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu oraz akcesoriów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie zgodnie z wykazem i opisem zamieszczonym w formularzu cenowym – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia został opisany przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszędzie gdzie użyto nazwy własne dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić szkolenie z obsługi Drukarki 3D w siedzibie Zamawiającego. Koszt szkolenia należy uwzględnić w cenie Drukarki 3D.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i akcesoria to 12 miesięcy. Wydłużenie gwarancji na Gogle Wirtualnej Rzeczywistości, drukarkę 3D oraz laptop będzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany w postępowaniu wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.W dniu 9 grudnia 2021 r. Zamawiający wybrał firmę Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Łodzi jako najkorzystniejszą i wyznaczył termin podpisania umowy na 15 grudnia 2021 r. Wykonawca zrezygnował z podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Sulechów
- Rozbudowa infrastruktury ochrony poczty
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyfryzacja Kina Renesans w Rykach
- Cyfryzacja Szkoły Podstawowej w Dobroniu w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "Szkoła na 5 z Plusem"
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.