eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecPrzebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w zakresie wymiany nawierzchni.



Og³oszenie z dnia 2021-02-01


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00004711 z dnia 2021-02-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w zakresie wymiany nawierzchni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Pi³sudskiego 47

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (0-48) 664 30 91 wew. 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kowalska@grojecmiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.grojecmiasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w zakresie wymiany nawierzchni.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac0708e6-6477-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00004711

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000992/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w zakresie wymiany nawierzchni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://grojecmiasto.bip.info.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciuminiPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej i.kowalska@grojecmiasto.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiaj±cy mo¿erównie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± pocztyelektronicznej,email:i.kowalska@grojecmiasto.pl Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przezWykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cydopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej,na wskazany w pkt 2 adres email: i.kowalska@grojecmiasto.pl. Dokumenty nale¿y sporz±dzaæ wjêzyku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólniedostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, ul. Pi³sudskiego 47, 05-600 Grójec, urzad@grojecmiasto.pl , tel. 48 664 23 01; Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy i Miasta Grójec: inspektor@grojecmiasto.pl , tel. 48 664 30 91 w.45; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego” WI.271.4.2021.KOI prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. • wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;.• w trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.4.2021.KOI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego zadania obejmuj±cego w zakresie: przebudowê ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w tym m.in.: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej, mechaniczna rozebranie podbudowy, rêczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej),3) roboty zwi±zane z regulacj± wysoko¶ciow± i odwodnieniem, 4) wykonanie nak³adki nawierzchni (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, skropienie istniej±cej nawierzchni emulsj±, wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn± asfaltow±, skropienie warstwy wyrównawczej emulsj±, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych),5) wykonanie progów zwalniaj±cych 6) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,7) inne roboty towarzysz±ce. Szczegó³owy zakres robót zawieraj±:• Kosztorys ofertowy – za³±cznik nr 8 do SWZ,• Przedmiar – za³±cznik nr 9 do SWZ• Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne – za³±cznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia do koñca 2021 r. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót w zakresie nie przekraczaj±cym 50% zakresu zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w przedmiarze robót. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Zamówienia zostan± udzielone na podstawie odrêbnej umowy lub aneksu do umowy podstawowej zgodnie z opracowanym przez Wykonawcê i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego kosztorysem.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiaj±cy nie stawia warunku.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:- Zamawiaj±cy nie stawia warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; a) Wykonawca ma wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 350.000,00 z³.;b) Wykonawca ma wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie, od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 350.000,00 z³.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty, polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o warto¶ci co najmniej 350.000,00 z³ brutto - osobno ka¿da z robót;b) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e osoby, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiada³y kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wykszta³cenie i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonywania zamówienia a tak¿e wykonywa³y czynno¶ci wyznaczone przez Zamawiaj±cego, w zakresie co najmniej - jeden Kierownik Budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej;c) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje sprzêtem o pe³nej sprawno¶ci, tj. co najmniej:- uk³adark± – min. 1 szt., walcem – min. 3 szt., skrapiark±, kopark±, samochodami samowy³adowczymi – min. 5 szt., frezark±, szczotk± mechaniczn± , zagêszczark±, które bêd± przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, zgodne z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ;3) wykaz sprzêtu dostêpnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego z podaniem marki wraz z informacj± o podstawie do dysponowania sprzêtem, – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Czê¶ci V pkt 2 ppkt 4 lit. c. SWZ;4) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;5) informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powy¿ej przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:

1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, zgodne z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postêpowaniu.2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp;2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ;4) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 5) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy - obowi±zkowy2) Informacja o podmiocie wspólnym - je¿elidotyczy3)Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy4) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium -obowi±zkowy5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy - je¿eli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez wykonawców wadium w wysoko¶ci 4.500,00 z³ w formie przewidzianej ustaw± Pzp. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu (przelewu na konto Zamawiaj±cego),2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r., poz. 110).3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu do sk³adania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje siê moment jego zaksiêgowania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcê.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu ustalon± kwotê nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268 z adnotacj±: Wadium w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ul. Sienkiewicza w Grójcu na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. S³owackiego w zakresie wymiany nawierzchni”, znak WI.271.4.2021.KOI. Kserokopiê dowodu dokonania przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty.5. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach, okre¶lonych w pkt 2 ppkt 2 do 4 (tj. w formie gwarancji lub porêczenia), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) ¿aden z Wykonawców niemo¿e podlegaæ wykluczeniu oraz Wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u wpostêpowaniu zgodnie z ppkt 4;2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZsk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty tepotwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wzakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniuoraz brak podstawwykluczenia;3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tejsamej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê ozamówienie;4)Wykonawcy zobowi±zani s±, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty io¶wiadczenia, o których mowa rozdziale VII SWZ, przy czym sk³ada je odpowiednioWykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.3. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybranaoferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowyreguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje siê zmiany postanowieñ zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postêpowania, dotycz±ce:1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) wyst±pienia warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± lub znacznie utrudniaj± wykonanie robót,b) wyj±tkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji,c) wyst±pienia niezgodno¶ci w zakresie terenu robót wynikaj±cego z pomiarów geodezyjnych,d) konieczno¶ci uzyskania dodatkowych uzgodnieñ lub pozwoleñ, e) gdy wykonanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdów technologicznych,f) opó¼nienia w uzyskaniu przez Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê/up³ywu terminu na wniesienie sprzeciwu przez w³a¶ciwy organ,g) wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych.2) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) niewykonywania lub nienale¿ytego wykonywania swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy, b) ¶mierci, choroby trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 5 dni lub innych zdarzeñ losowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-16 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Formularz do z³o¿enia oferty dostêpny na ePUAP i udostêpniony równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-17

2021-02-01 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.