eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup nowego samochodu na potrzeby Zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego samochodu na potrzeby Zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego samochodu na potrzeby Zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec47516-4ea1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup nowego samochodu na potrzeby Zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286405/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 778583,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137060,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu (rok produkcji 2021) na potrzeby Zarządzania kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Dane pojazdu:
Rok produkcji - 2021 r.,
Wersja nadwozia: osobowy
Liczba miejsc siedzących -8 os. (łącznie z kierowcą),
Lakier nadwozia metalizowany,
Wnętrze – tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
Rozstaw osi – co najmniej 3000 mm,
Rozstaw kół (przód, tył) – co najmniej 1600 mm,
Długość – co najmniej 4900 mm,
Maksymalna wysokość: 2000 mm,
Objętość przestrzeni ładunkowej co najmniej 900l,
Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie,
1.Pojazd musi być wyposażony w:
1.1. Centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty,
1.2. Czujnik parkowania - przód + tył,
1.3. Dywaniki podłogowe – welurowe,
1.4. Drzwi boczne przesuwne po prawej i lewej stronie,
1.5. Klapa tylna unoszona (pojedyncza) z wycieraczką i ogrzewaniem szyby,
1.6. Elektrycznie sterowane szyby,
1.7. Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
1.8. Fotele tapicerowane z zagłówkami,
1.9. Gniazdo 12V – co najmniej jedno,
1.10. Immobilizer
1.11. Klimatyzacja – manualna lub automatyczna,
1.12. Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach – skórzana,
1.13. Koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem,
1.14. Komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
1.15. Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
1.16. Obręcze kół aluminiowe
1.17. Hak holowniczy,
1.18. Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka,
1.19. Podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
1.20. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
1.21. Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
1.22. Ekran dotykowy,
1.23. System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania,
1.24. System nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami,
1.25. System stabilizacji toru jazdy,
1.26. Kamera cofania,
1.27. Ściany boczne przeszklone,
1.28. Światła do jazdy dziennej w technologii LED,
1.29. Tempomat,
1.30. Trzecie światło stop,
1.31. Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa,
1.32. Tuner radiowy fabryczny,
1.33. Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
1.34. Przyciemniane szyby boczne,
1.35. Zestaw głośnomówiący fabryczny,
1.36. Pojazd dostarczony na oponach zimowych, dodatkowo komplet opon letnich.
2. Podstawowe dane techniczne zamawianego samochodu:
2.1. Paliwo: olej napędowy ON
2.2. Pojemność silnika: od 1800 cm3 do 2200 cm3
2.3. Liczba cylindrów: 4
2.4. Moc silnika: co najmniej 130 KM
2.5. Skrzynia biegów: manualna
2.6. Napęd: na przednią oś
2.7. Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów
2.8. Norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin
2.9. Emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 205 g/km
2.10. podnośnik, gaśnica i trójkąt ostrzegawczy,
2.11. apteczka,
2.12. instrukcja samochodu w języku polskim,
2.13. wyciąg ze świadectwa homologacji,
2.14. książka pojazdu oraz kartę pojazdu,
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd spełniał następujące wymagania:
3.1. norma emisji Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin.
3.2. Zamawiający wymaga, aby (zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. nr 96, poz. 559) dostarczony pojazd charakteryzował się wielkościami emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów nie większymi niż dopuszczone normą emisji spalin Euro 6d.
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
4.1. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim;
4.2. wyciąg ze świadectwa homologacji;
4.3. Książkę pojazdu lub kartę pojazdu;
4.4. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną;
4.5. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin zgodnie z dyrektywami UE;
4.6. zasady świadczeń usług gwarancyjnych oraz ich zakres;
4.7. wykaz punktów serwisowych;
4.8. Dokument gwarancyjny co do jakości przedmiotu zamówienia, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej:
4.8.1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji mechanicznej ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.8.2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na perforację nadwozia ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.8.3. gwarancję assistance na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji assistance ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.8.4. gwarancję na powłokę lakierniczą na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na powłokę lakierniczą ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem kompletną dokumentację umożliwiającą niezwłoczne zarejestrowanie pojazdu przez Zamawiającego.
6. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34114400-3 minibusy
8. Pozostałe wymagania formalne:
8.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia oraz opłaty rejestracyjnej przedmiotu zakupu;
8.2. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy – 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki;
8.3. Samochód musi być nowy, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych
8.4. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu w trakcie którego sprawdzony zostanie m. in. stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu w terminie 14 dni od stwierdzenia rozbieżności.
8.5. Dostawa/przekazanie przedmiotu zostanie potwierdzona protokołem przekazania/ odbioru.
8.6. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia
8.7. Po zapłaceniu przez zamawiającego przedmiot przechodzi na własność Zamawiającego bez składania jakichkolwiek pisemnych oświadczeń.
9. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
9.1.1. Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
9.1.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,
9.1.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),
9.1.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),
9.1.5. normy międzynarodowe,
9.1.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,
9.1.7. inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
9.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.
9.3. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179514,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179514,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179514,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Car Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 954-21-92-029 Regon: 273725987

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 26

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179514,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.