Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Placówek Oświatowych nr 1,2,i,4 w Działdowie’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002710409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 30
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 0 23 697 21 78
1.5.8.) Numer faksu: 0 23 697 09 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsdzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialdowo-mops.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd9f1233-942a-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Placówek Oświatowych nr 1,2,i,4 w Działdowie’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9f1233-942a-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektorzy szkół w ramach programu ,,Ciepły posiłek’’ mają obowiązek zapewnić uczniom jeden gorący posiłek w ciągu dnia i stworzyć możliwość jego spożycia w czasie pobytu w szkole, co uczynili zawierając umowę z podmiotem zewnętrznym, który posiada wyłączność na żywienie w ich placówce. Zatem nie ma możliwości dostarczania posiłków do szkół przez inny podmiot wyłoniony przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie a tym samym technicznej możliwości udostępnienia przez szkoły dodatkowego pomieszczenia na ich wydawanie. Ponadto ze względów społecznych, które należy uznać za uzasadniony przypadek ważnym jest aby wszystkie dzieci w danej szkole spożywały posiłek w takich samych warunkach, by nie dochodziło do występowania zjawiska stygmatyzacji społecznej oraz rezygnacji z tego tytułu przez dzieci lub ich rodziców z korzystania z tej formy pomocy.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.II.26.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57018,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonywać na rzecz Zamawiającego usługę w zakresie przygotowania oraz dostarczania na wskazane miejsce posiłków dla dzieci i uczniów szkoły podstawowej z Zespołu Placówek Oświatowych nr 1, 2 i 4 na terenie Miasta Działdowo w dniach nauki szkolnej wraz z zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
2. Kwalifikacja dzieci na dożywianie następuje zgodnie z zapisami Ustawy o Pomocy Społecznej z dnia 12.03.2004 roku (Dz.U. z 2023r., poz.901 ze zm.) oraz uchwały Nr 149 Rady Ministrów z dnia 23 sierpnia 2023r. w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu ,,Posiłek w szkole i w domu’’ na lata 2024-2028.
3. Posiłki należy zapewnić w okresie dni nauki szkolnej.
W okresie od stycznia do czerwca 2024 roku planowana ilość dzieci i uczniów korzystających z obiadów to ogółem ok. 35 osób przez ok.110 dni:
Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 ok. 20 osób
Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 ok. 5 osób
Zespół Placówek Oświatowych Nr 4 ok. 10 osób
Ilość osób korzystających z posiłków może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy.
4. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w związku z tym, że będą one zgłaszane zgodnie z pkt. 5 i rozliczane na podstawie rzeczywistej ilości wydanych posiłków.
5. Zamawiający informować będzie Wykonawcę o ilości osób korzystających z posiłków telefonicznie z wyprzedzeniem 2 dni roboczych oraz będzie przesyłał listy osób,(zawierających imię i nazwisko) dożywianych drogą elektroniczną na adres mailowy podany przez Wykonawcę. Listy wysyłane drogą elektroniczną zabezpieczone zostaną hasłem, które zostanie przesłane Wykonawcy za pomocą innego środka komunikacji (np. poprzez SMS).
W zleceniu może być wskazane źródło finansowania, wtedy Wykonawca wystawi oddzielną fakturę wraz z wykazem zgodnym z załącznikiem nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Anna Wiktorowska Bar Gastronomiczny ,,CYMES''
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519577427
7.3.3) Ulica: Polna 28
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA ANNA WIKTOROWSKA BAR GASTRONOMICZNY "CYMES"
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA ANNA WIKTOROWSKA BAR GASTRONOMICZNY "CYMES"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 100 w miejscowości Sękowo, obręb ewidencyjny Szenkowo, Gmina Działdowo"
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 150/1 w miejscowości Ruszkowo, obręb ewidencyjny Ruszkowo, Gmina Działdowo"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży architektonicznej, budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej i drogowej nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn. (...)
- Przebudowa i modernizacja istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Działdowie w celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez poprawę jakości i dostępności do świadczonych (...)
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- Usługi przygotowywania posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ząbkach wraz z wynajmem pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie kuchni związanej z działalnością gastronomiczną
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- USŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.