Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 104604R w Ożannie oraz 104605R w Kuryłówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527
1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10
1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebbe1cdd-7c8a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 104604R w Ożannie oraz 104605R w Kuryłówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebbe1cdd-7c8a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021626/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zagospodarowanie terenów wokół zalewu Ożanna w zakresie turystycznym oraz rekreacyjno - wypoczynkowym
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 104605R poprzez budowę chodnika km 0+008-1+138 w m. Kuryłówka oraz przebudowa drogi gminnej nr 104604R poprzez budowę chodnika km 2+893-4+417 i 5+192-5+342 w m. Ożanna
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 104604R w Ożannie w km 4+417 - 5+195,50
1.1.12 Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 104604R w Kuryłówce i przy drodze gminnej nr 104604R w Ożannie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.104.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania polegającego na połączeniu kilku elementów wykonawczych w celu ostatecznego rozwiązania i użytkowania całości obiektu jakim jest droga publiczna z jej infrastrukturą pomocniczą. Zakres całości zadania obejmuje dwa podstawowe elementy wykonania: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 104604R w Ożannie w km 2+893,00 – 5+342,00 2) Przebudowa drogi gminnej nr 104605R w Kuryłówce w km 0+008,00 – 1+138,00 1.2. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej załączonej do postępowania oraz wyjaśnieniach i odpowiedziach zamawiającego w trakcie procedur. Nieodłącznym elementem jest również SWZ a w szczególności dział II z opisem elementów nie ujętych w dokumentach technicznych jeśli będzie potrzeba ich uszczegółowienia. Jeśli elementy nie zostały wskazane w samej dokumentacji technicznej lub w niej uszczegółowione, są natomiast opisane poniżej w dziale II, to należy je bezwzględnie wykonać a kwotę oferty wyliczyć również na ich podstawie. 1.3. Zakres części 1 składa się z kilku elementów. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 104604R dla budowy jednostronnych chodników z przebudową ciągu pieszego. Drogi i ciąg pieszy są własnością Gminy Kuryłówka, położone są w obrębie Kuryłówka i obrębie Ożanna w powiecie leżajskim województwo podkarpackie. Zamierzeniem inwestycyjnym jest budowa odcinków chodników dla drogi nr 104604R w km 2+893,00 – 4+132,50 i 5+192,00 –5+342,00 i poszerzeniem ciągu pieszego w km 4+139,20 – 4+417,00 na działkach nr ewid. 82, 193, 81/71, 863/2, 862/3, 864/18, 864/20, 864/22 wraz z remontem istniejącej nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, zjazdów do nieruchomości, odtworzeniem istniejących rowów przydrożnych. Oraz budową oświetlenia ulicznego. 1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (nie wymagane w postępowaniu ale w trakcie realizacji), jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materiałów i urządzeń i ich uwarunkowania w użytkowaniu opisane są również poniżej. 1.5. Karty materiałowe w zakresie zmian należy przedstawić przed wbudowaniem do akceptowania odpowiednio wcześniej (o ile są inne niż wymagane w dokumentacji), aby dać zamawiającemu czas na zapoznanie się z nimi i porównanie techniczne. Materiał nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialności wykonawcy. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla trzech rodzajów nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki do dokumentów postępowania). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji a które wycenić musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III SWZ a oparte są na zasadach opisanych w dziale II SWZ. 2.3. Jeśli wykonawca zdecyduje się na zastąpienie materiałów ogólnie stosowanych w tych robotach na inne, to musi wcześniej otrzymać na nie akceptację Zamawiającego oraz muszą one spełniać minimalne podstawowe wymagania porównywalne do opisanych w zakresie: - minimalne wymogi wytrzymałościowe; - warunki estetyczne; - długości okresów użytkowania; - warunki bezpieczeństwa użytkowania; - warunki środowiskowe. 2.4. Materiały wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej jak również odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 5380000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania polegającego na połączeniu kilku elementów wykonawczych w celu ostatecznego rozwiązania i użytkowania całości obiektu jakim jest droga publiczna z jej infrastrukturą pomocniczą. Zakres całości zadania obejmuje dwa podstawowe elementy wykonania: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 104604R w Ożannie w km 2+893,00 – 5+342,00 2) Przebudowa drogi gminnej nr 104605R w Kuryłówce w km 0+008,00 – 1+138,00 1.2. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej załączonej do postępowania oraz wyjaśnieniach i odpowiedziach zamawiającego w trakcie procedur. Nieodłącznym elementem jest również SWZ a w szczególności dział II z opisem elementów nie ujętych w dokumentach technicznych jeśli będzie potrzeba ich uszczegółowienia. Jeśli elementy nie zostały wskazane w samej dokumentacji technicznej lub w niej uszczegółowione, są natomiast opisane poniżej w dziale II, to należy je bezwzględnie wykonać a kwotę oferty wyliczyć również na ich podstawie. 1.3. Zakres części 2 składa się również z kilku elementów. Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika dla drogi nr 104605R w km 0+008,00 – 1+138,00 na działce nr ewid. 2098 wraz z remontem istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów do nieruchomości, odtworzeniem istniejących rowów przydrożnych. oraz budową oświetlenia ulicznego. Droga jest własnością Gminy Kuryłówka, położona jest w obrębie Kuryłówka w powiecie leżajskim województwo podkarpackie. 1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (nie wymagane w postępowaniu ale w trakcie realizacji), jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materiałów i urządzeń i ich uwarunkowania w użytkowaniu opisane są również poniżej. 1.5. Karty materiałowe w zakresie zmian należy przedstawić przed wbudowaniem do akceptowania odpowiednio wcześniej (o ile są inne niż wymagane w dokumentacji), aby dać zamawiającemu czas na zapoznanie się z nimi i porównanie techniczne. Materiał nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialności wykonawcy. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla trzech rodzajów nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki do dokumentów postępowania). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji a które wycenić musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III SWZ a oparte są na zasadach opisanych w dziale II SWZ. 2.3. Jeśli wykonawca zdecyduje się na zastąpienie materiałów ogólnie stosowanych w tych robotach na inne, to musi wcześniej otrzymać na nie akceptację Zamawiającego oraz muszą one spełniać minimalne podstawowe wymagania porównywalne do opisanych w zakresie: - minimalne wymogi wytrzymałościowe; - warunki estetyczne; - długości okresów użytkowania; - warunki bezpieczeństwa użytkowania; - warunki środowiskowe. 2.4. Materiały wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej jak również odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1890000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5029871,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6872247,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5029871,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161534337
7.3.4) Miejscowość: Wierzawice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5029871,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1774079,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2258108,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1774079,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161534337
7.3.4) Miejscowość: Wierzawice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1774079,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 2025
- "Prace z zakresu gospodarki leśnej w roku 2025 w lasach i zadrzewieniach w Gminie Kuryłówka"
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.