Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia dzieci w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001146941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@wieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wieliszewsp.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-782438b2-9423-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia dzieci w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-782438b2-9423-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków dla dzieci w wieku 6-12 lat – maksymalna ilość 120 osób
- rozkład posiłków –11:30/12:30 obiad (zupa, drugie danie). Dostawa posiłków musi odbyć się odpowiednio wcześniej, aby w tych godzinach posiłki mogły zostać wydane.
Szacunkowa liczba dni dostarczania posiłków – 101.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostaw i rozładunków posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawy posiłków należy dokonywać w pojemnikach jednorazowych wraz ze sztućcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212051,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROSPER S. C. Jacek Lewczuk, Maria Lewczuk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROSPER” MARIA LEWCZUK wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142200312
7.3.3) Ulica: Modlińska 190A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROSPER" JACEK LEWCZUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"PROSPER" JACEK LEWCZUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 54 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2025 rok
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kątach
- Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.