Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197758/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343782800
1.5.8.) Numer faksu: 343249428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
AGENCJA PŁATNICZA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dc0f4d-2109-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR12.2619.2.2021.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190568,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z rozładunkiem i wniesienie, do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SWZ/Umowy) Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, tzw. galanterii biurowej oraz pudeł kartonowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy.Część zamówienia nr 1 dotyczy dostawy papieru (pozycje 1-3 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 60727,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z rozładunkiem i wniesienie, do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SWZ/Umowy) Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, tzw. galanterii biurowej oraz pudeł kartonowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy.Część zamówienia nr 2 dotyczy dostawy zwrotnych potwierdzeń odbioru - ZPO - (pozycja 4 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy) zgodnie ze wzorem z Załącznika 1b SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 3009,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z rozładunkiem i wniesienie, do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SWZ/Umowy) Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, tzw. galanterii biurowej oraz pudeł kartonowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy.Część zamówienia nr 3 dotyczy dostawy tzw. galanterii biurowej (pozycje 5-97
Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197220-4 - Spinacze do papieru
30199230-1 - Koperty
4.5.5.) Wartość części: 113990,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z rozładunkiem i wniesienie, do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SWZ/Umowy) Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, tzw. galanterii biurowej oraz pudeł kartonowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy.Część zamówienia nr 4 dotyczy dostawy pudeł kartonowych (pozycje 98-101
Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 12840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta firmy LUKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Siemianowicka 7d, 40-301 Katowice.
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie:
1. Dokumentów dotyczące potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu, tj.:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ( Załącznik nr 3C do SWZ),
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 8 do SWZ ),
2. Dokumentów dotyczące wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w Rozdziale III pkt 2.1.1.1. SWZ
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp oferta Wykonawcy została odrzucona.
Oferta firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Warszawska 363/365, 42-209 Częstochowa.
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
w przedmiotowym postępowaniu o oznaczony okres, tj. 30 dni – czyli do dnia 04.12.2021 r.
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 12) ustawy Pzp oferta Wykonawcy została odrzucona.
KONSORCJUM BIURO KLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Fryderyka Chopina 55, 05-092 Łomianki Dolne.
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie:
1. Dokumentów dotyczące potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu, tj.:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ( Załącznik nr 3C do SWZ),
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 8 do SWZ ),
2. Dokumentów dotyczące wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w Rozdziale III pkt 2.1.1.1. SWZ
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp oferta Wykonawcy została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4113,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7712,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4113,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia "Bro-Kal" s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572241587
7.3.3) Ulica: Mąchocice Kapitulne 90
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4113,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu.
Oferta firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Warszawska 363/365, 42-209 Częstochowa.
Oferta Wykonawcy w kilku pozycjach zawierała materiały biurowe niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferta firmy LUKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Siemianowicka 7d, 40-301 Katowice.
Oferta Wykonawcy w kilku pozycjach zawierała materiały biurowe niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferta firmy KONSORCJUM BIURO KLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Aleja Fryderyka Chopina 55, 05-092 Łomianki Dolne.
Oferta Wykonawcy w kilku pozycjach zawierała materiały biurowe niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.10.2021 r. do godz. 11:15 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.