eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrakówBudowa przedszkola w Zasowie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola w Zasowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żyraków 137

1.5.2.) Miejscowość: Żyraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b48fe83f-7e5f-406e-8cbe-a3bfe625b5b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola w Zasowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48fe83f-7e5f-406e-8cbe-a3bfe625b5b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA PODKARPACIA 2021-2027 W RAMACH PROJEKTU „POPRAWA INFRASTRUKTURY PRZEDSZKOLNEJ NA TERENIE GMINY ŻYRAKÓW” NR FEPK.05.01-IZ.00-0038/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3042909,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Budowa przedszkola w Zasowie:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót budowlanych:
- budowę budynku przedszkola gminnego (3 oddziały dla 75 przedszkolaków),
- budowę przewiązki oraz z przebudową istniejącej szkoły w celu połączenia z projektowanym budynkiem przedszkola (możliwość wykorzystania zaplecza kuchennego szkoły na cele zapewnienia posiłków do projektowanego przedszkola),
- budowę instalacji elektrycznej, gazowej, wod-kan., wentylacji mechanicznej, teletechnicznej, c.o., instalacji kanalizacji deszczowej wraz z instalacją wody szarej oraz zbiornikiem,
- rozbiórkę kolidującego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika wód deszczowych,
- rozbiórkę budynku gospodarczego na działce o nr ew. gr. 453/1, 453/6 obr. 0011 Zasów, Gmina Żyraków (jednostka ewid. 180307_2).

Przedmiot zamówienia szczegółowo określa:
a) Projekt zagospodarowania, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny wraz
z rysunkami zamiennymi pn. „Budowa budynku przedszkola gminnego wraz z przewiązką oraz przebudowa istniejącej szkoły w celu połączenia z projektowanym budynkiem przedszkola na terenie zabytkowego zespołu – dworsko-parkowego w Zasowie wraz z rozbudową instalacji elektrycznej, gazowej, wod-kan, wentylacji mechanicznej, teletechnicznej, c.o., instalacji kanalizacji deszczowej do projektowanego zbiornika oraz budowa urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej nie większej niż 50 kW. Rozbiórka budynku gospodarczego.”” – wszystkie branże.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla przedmiotowego zadania – wszystkie branże.
c) Przedmiary robót – wszystkie branże.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3491352,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część II zamówienia: Wyposażenie przedszkola w Zasowie
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia do nowobudowanego przedszkola w Zasowie. Wyposażenie stanowią m.in. meble, zabawki, materace, pościele, rolety, przedmioty łazienkowe, sprzęt komputerowy, sprzęt AGD.
W ramach przedmiotu umowy wykonawca wykona oznakowanie obiektu przedszkola dla potrzeb korzystania i poruszania się osób niepełnosprawnych.

Przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- załadunek, transport oraz rozładunek przedmiotu umowy,
- montaż, instalację, uruchomienie przedmiotów stanowiący przedmiotu umowy,
- zapewnienie niezbędnych materiałów budowlanych do wykonania prawidłowego montażu przedmiotów stanowiących przedmiot umowy,
- dokonanie koniecznych prób i rozruchów urządzeń technicznych oraz przeszkolenie personelu zamawiającego i przyszłych osób korzystających z tych urządzeń w zakresie ich obsługi,
- dostarczenie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji na potrzeby zamawiającego, wynikającej
z obowiązków wykonawcy oraz przepisów prawa, w tym dostarczenie dokumentacji powykonawczą niezbędnej do prowadzenia opieki przedszkolnej,
- dostarczenie kart gwarancyjnych, certyfikatów i innych dokumentów dla przedmiotów dostaw oraz protokół z przeprowadzonych prób i rozruchów urządzeń,
- usunięcie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy.
Koszt wymienionych czynności zostanie wkalkulowany przez Wykonawcę w cenę oferty.





Przedmiot zamówienia szczegółowo określa:
a) Projekt zagospodarowania, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny wraz
z rysunkami zamiennymi pn. „Budowa budynku przedszkola gminnego wraz z przewiązką oraz przebudowa istniejącej szkoły w celu połączenia z projektowanym budynkiem przedszkola na terenie zabytkowego zespołu – dworsko-parkowego w Zasowie wraz z rozbudową instalacji elektrycznej, gazowej, wod-kan, wentylacji mechanicznej, teletechnicznej, c.o., instalacji kanalizacji deszczowej do projektowanego zbiornika oraz budowa urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej nie większej niż 50 kW. Rozbiórka budynku gospodarczego.” – wszystkie branże.
b) Przedmiar robót – dostawa i montaż wyposażenia (specyfikacja dostaw)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2499133,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5627530,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5627530,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE IMBUD JERZY I JAROSŁAW GAJDOSZ SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-020-44-00

7.3.3) Ulica: UL. OKRĘŻNA 4,

7.3.4) Miejscowość: TARNÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499133,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327080,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435361,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327080,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8140000151

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 55

7.3.4) Miejscowość: Kosowy

7.3.5) Kod pocztowy: 36-147

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327080,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.