Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515628/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00528206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wykonywania przeglądów technicznych i konserwacji, kontroli poprawności działania oraz usuwania nieprawidłowości w działaniu systemów funkcjonalnych serwerowni UMK w latach 2025–2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98261c55-be56-4b34-84c8-6714ec742b3e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wykonywania przeglądów technicznych i konserwacji, kontroli poprawności działania oraz usuwania nieprawidłowości w działaniu systemów funkcjonalnych serwerowni UMK w latach 2025–20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98261c55-be56-4b34-84c8-6714ec742b3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji, kontroli poprawności działania oraz usuwania nieprawidłowości w działaniu systemów funkcjonalnych serwerowni Urzędu Miasta Krakowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.69.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 972802,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania urządzeń systemów funkcjonalnych serwerowni, tj. Centralnego Punktu Dystrybucyjnego (CPD) w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, w stanie technicznym zapewniającym jego prawidłowe działanie poprzez wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji, kontroli poprawności działania oraz usuwania nieprawidłowości w działaniu systemów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w terminach i zakresie wskazanym w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620242,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620242,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620242,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AODC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362779750
7.3.3) Ulica: Działkowa 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa systemu gaszenia - PRD Piotr Stępień, ul. Rejowska 99, 26-110 Skarżysko-Kamienna, NIP 6641860314
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Uwaga do sekcji 8.3. ogłoszenia: Przedmiot umowy realizowany będzie przez okres 36 miesięcy, tj. od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2027 roku. W zakresie rozliczenia finansowego umowa będzie realizowana do dnia 7 lutego 2028 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 9/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DZ.271.6.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalist. im. św. Jana Pawła II
- Dokończenie przebudowy i podziału mieszkania nr 7 przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie wraz z dostosowaniem budynku do wymagań ppoż. - DE-dzp.272-50/25
- Dostawa zestawu pomp dla WEiP DE-dzp.272-037/25
- Sukcesywna dostawa odzieży
- Wykonywanie konserwacji ośmiu dźwigów osobowych w obrębie kładek dla pieszych nad DK7 w miejscowościach Jawornik i Głogoczów, administrowanych przez Rejon Nowy Targ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Okresowe usługi konserwacji i naprawy instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i w lokalach administrowanych (...)
- PRZEGLĄD KONSERWACYJNY INSTALACJI I URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI W BUDYNKACH INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania ruchu sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych w Epi-Centrum Nauki
- Usługa konserwacji i serwisu instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i transformatorowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w latach 2025- 2026
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.