Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458562/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz konserwacji zabezpieczenia technicznego w obiektach OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 17 867 34 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz konserwacji zabezpieczenia technicznego w obiektach OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93efd620-699b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123633/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych oraz konserwacji zabezpieczenia technicznego w obiektach OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1300-OP.261.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466673,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku oraz monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego drogą GSM, wraz z konserwacją i naprawami zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego rozmieszczonych w miastach Kolbuszowa, Leżajsk, Mielec, Ropczyce, Strzyżów, Nisko, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jasło, Dębica, Brzozów, Krosno, Sanok, Przeworsk, Jarosław, Lubaczów, Przemyśl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574008,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752958,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574008,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Security Solutions Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o., Impel Facility Services Sp. z o.o., Impel FM Partner Sp. z o.o., Impel Technical Security Sp. z o.o., ITM Poland S.A., Impel FM Contractor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366279599
7.3.3) Ulica: Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie działania grup interwencyjnych: Detektywistyczna Agencja Ochrony ARGUS Tadeusz Pachnik, ul. gen. Żółkiewskiego-„Lina” 8/4, 27-600 Sandomierz; ARMA Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa; SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola; TOMMAX Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia i Osób Sp. z o.o., ul. Kwiatkowskiego 1, 39-200 Dębica; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE Sp. z o.o., ul. ks. Jałowego 29, 35-010 Rzeszów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574008,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup samochodu osobowego w ramach I wyposażenie Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Serwisowo-okresowe przeglądy techniczne stoiska badawczego Seal Rig
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.