Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268255/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69f916cf-45e2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f916cf-45e2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003951/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bieżące utrzymanie ulic, chodników i dróg pozamiejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników gminnych oraz dróg i chodników gminnych pozamiejskich w roku 2022, w podziale na następujące zadania:Zadanie I - Nawierzchnie asfaltowe
zgodnie z zakresem wyszczególnionym w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”.
- inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym również Szczegółowe specyfikacje techniczne, zwane dalej „SST” stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3. Planowane ilości robót wskazane w OPZ są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamawiający określa minimalny zakres prac wykonanych w ramach jednego zadania na 50%.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 431925,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników gminnych oraz dróg i chodników gminnych pozamiejskich w roku 2022, w podziale na następujące zadania:Zadanie II – Nawierzchnie chodników, ciągów pieszo-rowerowych, placów i parkingów oraz oznakowanie pionowe
zgodnie z zakresem wyszczególnionym w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”.
- inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym również Szczegółowe specyfikacje techniczne, zwane dalej „SST” stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3. Planowane ilości robót wskazane w OPZ są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamawiający określa minimalny zakres prac wykonanych w ramach jednego zadania na 50%.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 397220,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników gminnych oraz dróg i chodników gminnych pozamiejskich w roku 2022, w podziale na następujące zadania:Zadanie III – Nawierzchnie gruntowe i tłuczniowe
zgodnie z zakresem wyszczególnionym w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”.
- inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym również Szczegółowe specyfikacje techniczne, zwane dalej „SST” stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3. Planowane ilości robót wskazane w OPZ są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamawiający określa minimalny zakres prac wykonanych w ramach jednego zadania na 50%.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 423358,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655208,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655208,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655208,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy Zdzisław Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9150004493
7.3.3) Ulica: Kościuszki 8
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZDZISŁAW TARNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZDZISŁAW TARNOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655208,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1274034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1274034,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916596,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marbruk Mariusz Kwak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151541164
7.3.3) Ulica: Polna 1e
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Utworzenie nowych 30 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku w Ujeźdźcu Wielkim - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1366 D Pęgów-Ozorowice (opracowanie dokumentacji).
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci".
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO NR FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN.: "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
- "Sukcesywne dostawy rękawic medycznych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.