Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309201/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa:
Cz. 1 – zakup Pb95 do pojazdów i maszyn
Cz. 2 – dostawę ON do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie WDP ul. Asfaltowa 1 Zagościniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa:Cz. 1 – zakup Pb95 do pojazdów i maszyn
Cz. 2 – dostawę ON do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie WDP ul. Asfaltowa 1 Zagościniec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e8edfe7-5998-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000987/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup paliwa, części do samochodów maszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309201/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPW.272.107.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Benzyny bezołowiowej – (PB 95) w liczbie ok. 16 000 litrów o jakości określonejw obowiązujących przepisach, na dzień zawarcia umowy w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) oraz zgodnej z normą PN-EN 228 lub równoważną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 95219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Oleju napędowego - ON w liczbie ok. 75 000 litrów o jakości określonejw obowiązujących przepisach, na dzień zawarcia umowy w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) oraz zgodnej z normą PN EN 590 lub równoważną, partiami od 1000 do 2500 l jednorazowo do zbiornika na olej napędowy o pojemności 2500 L znajdującego się w Wydziale Dróg Powiatowych, Zagościniec, ul Asfaltowa 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 446341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAROM T. Skołożyński i Wspólnicy Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250000496
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAROM SKOŁOŻYŃSCY I WSPÓLNICY" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FAROM SKOŁOŻYŃSCY I WSPÓLNICY" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95169,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5653,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5653,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5653,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423975,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Planowe czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej oraz udrażnianie w przypadku awarii, wystąpienia niedrożności urządzeń kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zada. inwest.: Projekt przebudowy drogi powiatowej Nr 2216W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4351W, gm. Poświętne(...)
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkół w Tłuszczu"
- Wykonanie wycen nieruchomości
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony osób i mienia w obiekcie krytej pływalni oraz w budynku siedziby Ośrodka Sportu i Rekreacji "Huragan" w Wołominie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.