Og³oszenie z dnia 2023-01-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00084102/01 - Wynik z dnia 2023-02-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W PARCHANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295610
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Parchanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3512790, 52 3512658
1.5.8.) Numer faksu: 52 3512790
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsparchanie@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsparchanie.naszdps.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
87.20.Z Pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8308fbb6-8b4d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00005269
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00002768/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: okre¶lono w SWZ. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: okre¶lono w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AGK.2611.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowroc³aw 2, wed³ug PN-C-96024:2020-12. Olej opa³owy musi posiadaæ nastêpuj±ce parametry:
1) warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg;
2) gêsto¶æ w temp. 15° C max. 860 kg/m3;
3) temperatura zap³onu min. 56° C;
4) lepko¶æ kinematyczna w 20° C nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s;
5) sk³ad frakcyjny do 250° C destyluje max. 65% (V/V), do 350° C destyluje min.
85% (V/V);
6) temperatura p³yniêcia max. –20° C;
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max. 0,3% (m/m);
8) pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01% (m/m);
9) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,1 % (m/m);
10) zawarto¶æ wody nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg;
11) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêcej ni¿ 24 mg/kg;
12) barwa czerwona.
Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz przepompowanie oleju opa³owego. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opa³owy w³asnym transportem. Dostawy odbywaæ bêd± siê sukcesywnie wed³ug zg³oszeñ przes³anych drog± elektroniczn± w terminach, ilo¶ciach i miejscu wskazanym przez osobê upowa¿nion± do realizacji zamówienia (pracownika Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu). Wykonawca przy ka¿dej dostawie do³±czy odpis ze ¶wiadectwa jako¶ci dla dostarczonego oleju opa³owego lekkiego.
13) Wykonawca musi posiadaæ aktualn± polisê ubezpieczeniow± OC, na podstawie której regulowane bêd± nale¿no¶ci za szkody spowodowane niew³a¶ciw± dostaw± i roz³adunkiem paliwa przez ca³y okres trwania umowy.
14) Wykonawca, przez ca³y okres realizacji umowy, musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.). W przypadku, gdy okres wa¿no¶ci koncesji jest krótszy ni¿ okres obowi±zywania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu now± koncesjê, nie pó¼niej ni¿ 3 dni robocze przed wyga¶niêciem wa¿no¶ci dotychczasowej koncesji, a w trakcie realizacji przedmiotu umowy na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w wezwaniu terminie.
15) Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowroc³aw 2 to 20 000 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: okre¶lono w SWZ rozdzia³ 21
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w zakresie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem zamówienia posiadaj± aktualn± koncesjê potwierdzaj±c± posiadanie uprawnieñ na obrót paliwami ciek³ymi.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± polisê ubezpieczeniow± OC, na podstawie której regulowane bêd± nale¿no¶ci za szkody spowodowane niew³a¶ciw± dostaw± i roz³adunkiem paliwa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - ocena na podstawie o¶wiadczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w tym celu musz± wykazaæ, ¿e:1) wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu;
2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, któr± czê¶æ zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.