eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaBudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98898e55-0d54-4c96-9d01-0ea852ab14d8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043499/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Mokra w m. Bystre ok 600 mb

1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej dz.131 w m. Ligota Mała

1.1.10 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowa w m. Spalice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6283306,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie i modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica (obszar wiejski) realizowane na podstawie:
A. dokumentacji projektowych posiadanych przez Zamawiającego dla zadań: Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 131 w m. Ligota Mała, oraz Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowa w m. Spalice,
B. dokumentacji projektowej, którą w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać Wykonawca na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania: Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Mokra w m. Bystre.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 131 w m. Ligota Mała:
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI:
Jezdnia – 1470 m2
Pobocza – 620 m2
Remontowany chodnik – 10 m2
PARAMETRY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
• droga gminna wewnętrzna
• droga jednojezdniowa
• szerokość jezdni 3,50 metra
• spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2%
• szerokość dwustronnych poboczy 0,75 metra, spadek poprzeczny jednostronny 8%
• długość przebudowywanego odcinka drogi około 405 mb 3.2.
KONSTRUKCJA JEZDNI:
- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 Mpa)
- min. 70 cm do warstwy piasku- warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o CBR ≥ 20% i k10 = 8 m/dobę (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=80 Mpa)
KONSTRUKCJA POBOCZY:
- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5
ODPROWADZENIE WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH Wody opadowe i roztopowe z drogi gminnej będą odprowadzana jak dotychczas przez pobocza na tereny zielone w pasie drogowym.
Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PEHD o średnicy Ø110mm.
Sieć wodociągowa projektuje się z wpięciem – WP1 - do wodociągu w160 zlokalizowanego na dz. nr 104 poprzez projektowany trójnik żeliwny kołnierzowy DN150 oraz montaż zasuwy odcinającej kołnierzowej DN150 (wg węzła WP1). Projektowaną sieć w110PEHD spiąć -WP3- z wodociągiem w80 na wysokości skrzyżowania dz. nr 131 i 36 poprzez wstawienie trójnika żeliwnego kołnierzowego DN100 oraz zasuwy DN100.
W związku ze złożonym (w poprzednio prowadzonym postępowaniu) zapytaniem do przedmiotowej części o treści: „Czy Zamawiający dopuści inny sposób zgodny z KTK i sztuką budowlaną doprowadzenia podłoża gruntowego do parametru nośności G1 niż zaprojektowany? Ze względu na wysoki poziom wody gruntowej (- 0,7m) prawidłowe wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego do głębokości -1 m wiązało by się z kosztami dodatkowego pompowania wody gruntowej.” Zamawiający informuje, że dopuszcza inny, zgodny z obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną, sposób doprowadzenia podłoża gruntowego do parametru nośności G1.
Ponadto Zamawiający informuje, iż dopuszcza wykonanie stabilizacji na miejscu.
2. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowa w m. Spalice
Powierzchnia jezdni: 1450 m2
Powierzchnia chodnika: nie dotyczy
Powierzchnia zjazdów do posesji: 85 m2
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE:
PARAMETRY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI – CIĄG GŁÓWNY
Droga jednojezdniowa
-Szerokość jezdni w świetle krawężników 5,00 metra
-Spadek jezdni poprzeczny dwustronny 2%
-Ściek przykrawężnikowy dwustronny z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm
-Szerokość chodnika w świetle krawężników 2,00 metra
-Droga gminna, wewnętrzna
-Długość drogi: ok 285 mb
-Kategoria ruchu – KR1
-Pojazd miarodajny – samochód osobowy
KONSTRUKCJA DROGI
-4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
-5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
-20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
-15 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=80 MPa)
-podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=50 MPa)
Projektowana konstrukcja ścieku składa się z następujących warstw:
-ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm
-15 cm – ława betonowa C12/15
-podłoże istniejące
Projektowana konstrukcja krawężnika składa się z następujących warstw:
-krawężnik wyniesiony 15x30 cm
-15 cm – ława betonowa C12/15
-podłoże istniejące
-kolektor główny dn400 z polipropylenu PEHD o sztywności obwodowej SN8 kN/m2 dla przykrycia rury powyżej 1,0 m i SN12 kN/m2 dla przykrycia rury poniżej 1,0 m
-studnie betonowe dn1000
- wpusty drogowe prefabrykowane dn500
Organizacja ruchu
- wdrożenie stałej organizacji ruchu (zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu).
3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Mokra w m. Bystre
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Mokra w m. Bystre” na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU) oraz przebudowa tej drogi wg wykonanej dokumentacji projektowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
W zakres zamierzenia wchodzą następujące elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu:
NA DŁUGOŚCI OK. 672 M (OD DROGI POWIATOWEJ NR 1920D):
- budowa drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej
- budowa rowu przydrożnego (zamawiający dopuszcza rozwiązanie zamienne w postaci kanalizacji deszczowej),
- przebudowa (budowa, rozbudowa) zjazdów,
- budowa (rozbudowa) oświetlenia ulicznego,
- budowa (rozbudowa) kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego,
NA DALSZYCH OK. 400 M (DO DZ. NR 286)
- budowa przepustu drogowego pod zjazdem,
- konserwacja istniejącego rowu przydrożnego,
- UWAGA: wykonanie nawierzchni drogi gminnej z kruszywa – NIE JEST REALIZOWANE W TYM ZAMÓWIENIU.
DLA CAŁEGO ZAKRESU (OK 1072 M):
- likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci na czas trwania robót,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz nasadzenia zgodnie z wymogami uzyskanych decyzji (np. nasadzenia kompensacyjne),
- montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- oznakowanie poziome i pionowe drogi (docelowa i tymczasowa organizacja ruchu),
- budowa elementów ochronny środowiska, zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno – naprowadzającym (zgodnie z wymogami decyzji środowiskowej),
- zieleń (wynikająca z uzgodnień, decyzji środowiskowej, itp.),
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic tych pasów drogowych wraz z wyniesieniem granic pasa drogowego dla całej inwestycji (granic prawne),
- wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
- wzmocnienie podłoża gruntowego w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, z uwzględnieniem:
- właściwości gruntów, skał i innych materiałów,
- przewidywanych oddziaływań, które mogą być przyłożonymi obciążeniami,
lub
- zadanymi przemieszczeniami (np. spowodowanymi ruchami podłoża),
- wartości granicznych odkształceń,
- wymagań określonych w polskich norm.
W ramach zadania Wykonawca zyska decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311). Obecnie dokonywany jest podział działki nr 324/3 przez jego właściciela, w wyniku którego wydzielonych zostanie ok. 30 działek podlegających dalszemu podziałowi w ramach decyzji ZRID.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3785370,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8396725,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3785370,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914

7.3.3) Ulica: Wrocławska 1

7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3785370,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.