eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsuwanie śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ "Zatoka Sportu" przy Al. Politechniki 10 w Łodzi w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ "Zatoka Sportu" przy Al. Politechniki 10 w Łodzi w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ " Zatoka Sportu"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Politechniki 10

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-590

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zatokasportu@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatokasportu.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ "Zatoka Sportu" przy Al. Politechniki 10 w Łodzi w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4463ecfb-5ce8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009324/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie śniegu z dachu, sopli i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ "Zatoka Sportu" przy Al. Politechniki 10 w Łodzi w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na mocy art. 305 pkt 2 ustawy Pzp., tj. z uwagi na fakt, iż w prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji postępowaniu (nr postępowania: ACSD.DO.383.2.8.2021) na usuwanie śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego Politechniki Łódzkiej „Zatoka Sportu" […], jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z zapisami SWZ, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. (We wszczynanym obecnie postępowaniu zmianie uległ jedynie czas realizacji zamówienia, który został skrócony z przyczyn proceduralnych).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ACSD.DO.383.2.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie śniegu z dachu, sopli lodu i nawisów śnieżnych z budynku Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ „Zatoka Sportu" oraz transport śniegu na terenie posesji Politechniki , zgodnie z udostępnionymi wytycznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Stanisław Pyrz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830326868

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 65a

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.