Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294074/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00304294/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a35af9f9-6b16-412f-b707-0272b3ce3dbd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3521e74-5299-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007928/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/132/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne S (do 500 g) w ilości: 2200;
2. Przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe S (do 500g) w ilości: 180;
3. Przesyłki listowe rejestrowane polecone ekonomiczne S (do 500g) w ilości: 2400;
4. Przesyłki listowe rejestrowane polecone priorytetowe S (do 500g)w ilości: 210;
5. Przesyłki listowe rejestrowane polecone ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru (ZPO) S (do 500g) w ilości: 25000;
6. Przesyłki listowe rejestrowane polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru (ZPO) S (do 500g) w ilości: 320;
7. Paczki pocztowe rejestrowane ekonomiczne gabaryt A waga do 1000g ilość: 20
Wykonawca musi dysponować na terenie miasta Myślenice punktem przyjmowania i odbioru korespondencji innym niż stanowisko bezobsługowe (np. paczkomat).
W przypadku braku takiego stanowiska wykonawca musi zapewnić w ramach ceny oferty odbiór i dostawę korespondencji do i z siedziby Zamawiającego w dni robocze za wyjątkiem sobót w godz. 9:00 do 11:00
Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
1. Możliwości zamiany zwrotnego potwierdzenia odbiory (ZPO) na elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO). Wprowadzenie opcji uzależnione będzie od możliwości obsługi EPO przez system kancelaryjny Urzędu Gminy,
2. Odbiór i dostawa korespondencji z i do siedziby Zamawiającego.
Uwaga! Opcja ta nie dotyczy sytuacji, gdy wykonawca nie posiada punktu przyjmowania i odbioru korespondencji innego niż stanowisko bezobsługowe i zobowiązany jest do zapewniania odbioru i dostawy korespondencji w ramach ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480404 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480404 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480404 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480404 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy endoprotez
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Jaworniku
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Myślenicach
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2025-31.12.2025.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Starogard Gdański w 2025 r.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.