Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249608/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 4770112002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b35b235-3714-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249608/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36 /21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392190,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - KPP w Ciechanowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 20332,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - KPP w Kozienicach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 3724,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - KPP w Lipsku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 13870,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - KPP w Łosicach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 3324,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - KPP w Makowie Mazowieckim. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 5690,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - KWP/CBŚP/KMP w Ostrołęce. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 62504,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - KWP/CBŚP/KMP w Płocku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 164497,96 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - KPP w Płońsku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 21215,12 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - KPP w Przasnyszu. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 10332,70 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - KPP w Pułtusku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 5680,44 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 - KWP/KMP w Siedlcach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 24187,68 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - KPP w Sierpcu. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 11702,11 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - KPP w Sokołowie Podlaskim. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 25102,98 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - KPP w Wyszkowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 9609,92 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 - KPP w Żurominie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 1873,12 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 - KPP w Żyrardowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 8541,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5705,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5705,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5705,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE Spółka Akcyjna Oddział Centrum Medyczne POLMEDIC w Radomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143343166
7.3.3) Ulica: Konstruktorska 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5705,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 5 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67286,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67286,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPZOZ-Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000304616
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 120A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67286,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIKARD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610402628
7.3.3) Ulica: Kolegialna 47
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 8 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 9 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 10 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 11 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne MEDICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610381010
7.3.3) Ulica: Chemików nr 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27124,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27124,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27124,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPZOZ -Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000306779
7.3.3) Ulica: Ks. Bosko nr 5
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27124,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 14 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 15 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 16 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Świadczenie usług ubezpieczenia zdrowotnego na rzecz pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.