eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Belsk DużyDostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a

1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48/661 02 62

1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.komorowska@pzdgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.grojec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208e43c4-6bcf-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętów Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456183/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276246,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
Zamówienie obejmuje sukcesywny bezgotówkowy zakup (dostawę) niżej wymienionych szacunkowych ilości i rodzajów paliw płynnych:
1) olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 36.000 litrów
2) benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 Pb spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 2.600 litrów.
Ilości paliw określone przez Zamawiającego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zamawianego paliwa w stosunku do ilości określonej powyżej. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa w stosunku do ilości szacunkowych Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych potrzeb tj. bezpośrednie tankowanie pojazdów do zbiornika a dla pozostałych sprzętów i urządzeń do kanistra w stacji paliw oferenta .
Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy.
Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej po cenie obowiązującej na dystrybutorze
stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez Wykonawcę stałego upustu.
Rozliczanie zawartych transakcji nastąpi fakturami VAT nie częściej niż raz w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury. Do faktury będzie dołączone zestawienie obejmujące pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, numer rejestracyjny samochodu, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293562,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293562,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293562,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AMAR-OIL Anna Malinowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670142095

7.3.4) Miejscowość: Falęcice 80

7.3.5) Kod pocztowy: 26-803

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293562,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.