eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o¦wiadczenie us³ugi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów s³onecznych



Og³oszenie z dnia 2021-02-04


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00005438 z dnia 2021-02-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów s³onecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134437021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów s³onecznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d39ef7c-66db-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005438

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wisloka.bip.info.pl/index.php?idmp=6&r=r

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 70 MB.Zamawiaj±cy podaje ID postêpowania: ocds-148610-3d39ef7c-66db-11eb-86b1-a64936a8669f jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany przez Zamawiaj±cego adres email.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, 2) inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych, adres korespondencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jas³o, adres email: iod@wisloka.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. ¦wiadczenie us³ugi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów s³onecznych – numer postêpowania ZG.BO.271.1.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga pn. „¦wiadczenie us³ugi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów s³onecznych”. 2. Us³uga monitoringu instalacji kolektorów s³onecznych na domach prywatnych oraz budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, zrealizowanych w ramach projektu „Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki” tj. gmin: Brzostek, Brzyska, Chorkówka, Czarna, Dêbica, Dêbowiec, Jas³o, Miasto Jas³o, Jedlicze, Jod³owa, Ko³aczyce, Nowy ¯migród, Osiek Jasielski, Pilzno, Sêkowa, Sko³yszyn, Szerzyny, Tarnowiec, ¯yraków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32260000-3 - Urz±dzenia do przesy³u danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2022-06-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:Kryterium Znaczenieprocentowe kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ ofertaza kryteriumCena (koszt) wykonania ca³ego zakresu zamówienia 60 % 60 punktówCzas reakcji (przez czas reakcji Zamawiaj±cy rozumie okres pomiêdzy zg³oszeniem awarii, a jej usuniêciem) 40 % 40 punktów2. Punkty przyznawane za podane w pkt 15.1 kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Nr kryterium Wzór1 Cena (koszt) wykonania ca³ego zakresu zamówieniaLiczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 gdzie: - Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie2 Punkty zostan± przyznane w skali punktowej od 0 do 40 punktów, na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê w Formularzu Oferty. 0 pkt – 10 dni kalendarzowych lub wiêcej40 pkt – mniej ni¿ 10 dni kalendarzowych

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Opis sposobu spe³nienia warunku: Wykonawca dla spe³nienia powy¿szego warunku zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na obs³udze monitoringu min. 200 monitorowanych punktów przez okres minimum 6 miesiêcy, w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest wraz z ofert± z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ;2) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt IX.4 SWZ, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ (o ile dotyczy);3) zobowi±zanie, o którym mowa w pkt IX.2 SWZ (o ile dotyczy);4) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt IX.8.2) SWZ (o ile dotyczy).2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie podmiotowych ¶rodków dowodowych tj:.wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest wraz z ofert± z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ;2) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt IX.4 SWZ, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ (o ile dotyczy);3) zobowi±zanie, o którym mowa w pkt IX.2 SWZ (o ile dotyczy);4) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt IX.8.2) SWZ (o ile dotyczy).2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie podmiotowych ¶rodków dowodowych tj:.wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci – 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100),2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.).4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 66 1600 1071 8980 0000 0116 0115 jako tytu³ przelewu wskazuj±c: „wadium zabezpieczaj±ce ofertê …………………. – sprawa nr ZG.BO.271.1.2021”.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3.2) do 3.4), wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego:1) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VIII.1.1) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,2) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy,3) dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2.1), VIII.2.2) i IX.2 SWZ sk³ada dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, spo¶ród Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach: 1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) zaistnienia zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Umowy w terminie, o którym mowa w Umowie, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, udokumentowanych w sposób niebudz±cy zastrze¿eñ, potwierdzonych protokolarnie, np.: - si³a wy¿sza, - zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±, - niezale¿na od Zamawiaj±cego i Wykonawcy przewlek³o¶æ postêpowania o uzyskanie od instytucji i urzêdów dokumentów (np. pozwoleñ, decyzji, uzgodnieñ) niezbêdnych do realizacji przedmiotu Umowy, b) gdy zajdzie konieczno¶æ wykonania us³ug dodatkowych niedaj±cych siê przewidzieæ na etapie sporz±dzania oferty,2) gdy zmianie ulegn± stawki podatku od towarów i us³ug i zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê;Zmiany wynagrodzenia z powy¿szego tytu³u bêd± dokonywane wg. nastêpuj±cych zasad:- zmianie mog± ulec tylko ceny brutto o warto¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia stawki podatku,- w przypadku zwiêkszenia stawki podatku Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien z³o¿yæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek wraz z projektem aneksu dotycz±cy zmiany umowy z powy¿szego tytu³u z propozycj± dotycz±c± zmian zgodn± z niniejsz± umow±. Zmiany bêd± obowi±zywa³y po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wej¶cia w ¿ycie przedmiotowego aktu prawnego Wykonawca i Zamawiaj±cy maj± prawo do rozwi±zania umowy za 1-miesiêcznym wypowiedzeniem.- w przypadku zmniejszenia stawki podatku zmniejsza siê ceny brutto o warto¶æ zmniejszenia od dnia wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmiany, bez potrzeby zawierania aneksu do umowy.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cego z niniejszej umowy tak¿e w nastêpuj±cych warunkach:1) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,3) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionych równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-15

2021-02-04 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.