Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370507/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00381416/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad84853a-3fe4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1B zamówienia wskazana w SWZ: "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 "Zmniejszenie emisyjności gospodarki".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370507/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127135,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis części 1A zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
• Długopis – 2 000 szt.,
• Notatnik na magnesie – 500 szt.,
• Notes ekologiczny – 400 szt.,
• Kołozeszyt z kolorowymi karteczkami samoprzylepnymi – 400 szt.,
• Zestaw 12 kredek dwukolorowych – 300 szt.,
• Zestaw 8 kredek w drewnianym pudełku – 300 szt.,
• Pamięć USB – 300 szt.,
• Smycz z karabińczykiem oraz uchwytem na telefon – 1 000 szt.,
• Worek-plecak – 500 szt.,
• Torba płócienna – 200 szt.,
• Gra w bierki w drewnianym pudełku – 200 szt.,
• Gra labirynt – 200 szt.,
• Kubek izotermiczny – 150 szt.,
• Butelka na wodę – 150 szt.,
• Opaska odblaskowa – 1 500 szt.,
• Składane Frisbee z torebką – 300 szt.,
• Zestaw do tenisa na plaże – 300 szt.,
• Dmuchana piłka plażowa – 300 szt.,
• Torba plażowa zamykana na rzep – 150 szt.
2) wszystkie ww. wymienione Artykuły mają być oznaczone zgodnie z Księgą znaków WFOŚiGW w Warszawie oraz zgodnie z wytycznymi oznakowania Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, zastosowanie odpowiednich logotypów na poszczególnych Artykułach oraz sposób ich naniesienia na produkty (Artykuły będą oznakowane zgodnie z logotypem WFOŚiGW w Warszawie i logotypem Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”);
3) oznakowanie wykonane w technologiach możliwych dla danych grup produktów (nadruk, laser, tłoczenie itp.) charakteryzować się będzie wysoką jakością wykonania, trwałością i nieścieralnością;
4) każda forma i rodzaj znakowania będzie uzgadniana i akceptowana przez Zamawiającego;
5) pliki źródłowe zawierające znaki graficzne do wykorzystania przy oznakowaniu poszczególnych Artykułów oraz szczegółowe wytyczne dotyczące wyboru znaków dla poszczególnych Artykułów zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy;
6) poszczególne rodzaje Artykułów Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego
(ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa) w opakowaniach zbiorczych;
7) na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu oraz liczbę sztuk w opakowaniu;
8) opis przedmiotu zamówienia dla części 1A zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2. Opis części 1B zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
• Długopis metalowy – 1 000 szt.,
• Długopis biodegradowalny – 1 000 szt.,
• Notes A5 klejony od góry – 500 szt.,
• Pamięć USB – 500 szt.,
• Notatnik na magnesie – 350 szt.,
• Torba płócienna – 1 000 szt.,
• Torba jutowa – 500 szt.,
• Smycz z karabińczykiem oraz uchwytem na telefon – 1 000 szt.,
• Powerbank solarny – 250 szt.,
• Kubek ceramiczny – 250 szt.
Przedmiot zamówienia w części 1B realizowany jest w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” finansowanego przez Unię Europejską z działania 1.3 "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
2) wszystkie ww. wymienione Artykuły mają być oznaczone zgodnie z wytycznymi projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” finansowanego przez Unię Europejską ze środków działania 1.3 "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki”. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, zastosowanie odpowiednich logotypów na poszczególnych Artykułach oraz sposób ich naniesienia na produkty;
3) oznakowanie wykonane w technologiach możliwych dla danych grup produktów (nadruk, laser, tłoczenie itp.) charakteryzować się będzie wysoką jakością wykonania, trwałością i nieścieralnością;
4) każda forma i rodzaj znakowania będzie uzgadniana i akceptowana przez Zamawiającego;
5) pliki źródłowe zawierające znaki graficzne do wykorzystania przy oznakowaniu poszczególnych Artykułów oraz szczegółowe wytyczne dotyczące wyboru znaków dla poszczególnych artykułów zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy;
6) poszczególne rodzaje Artykułów Wykonawca dostarczy w opakowaniach zbiorczych;
7) na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj Artykułu oraz liczbę sztuk
w opakowaniu.
2.1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1B zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 101300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części 2 zamówienia:1) przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
• Koc piknikowy – 150 szt.,
• Zestaw 2 ręczników szybkoschnących – 150 szt.
2) wszystkie ww. wymienione Artykuły mają być oznaczone zgodnie z Księgą znaków WFOŚiGW
w Warszawie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, zastosowanie odpowiednich logotypów na poszczególnych Artykułach oraz sposób ich naniesienia na produkty (Artykuły będą oznakowane zgodnie z logotypem WFOŚiGW
w Warszawie;
3) oznakowanie wykonane w technologiach możliwych dla danych grup produktów (nadruk, laser, tłoczenie itp.) charakteryzować się będzie wysoką jakością wykonania, trwałością i nieścieralnością;
4) każda forma i rodzaj znakowania będzie uzgadniana i akceptowana przez Zamawiającego;
5) pliki źródłowe zawierające znaki graficzne do wykorzystania przy oznakowaniu poszczególnych Artykułów oraz szczegółowe wytyczne dotyczące wyboru znaków dla poszczególnych Artykułów zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy;
6) poszczególne rodzaje Artykułów Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa) w opakowaniach zbiorczych;
7) na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu oraz liczbę sztuk w opakowaniu;
8) opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39511100-8 - Koce
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 18388,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części 3 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zwanych
dalej „Artykułami”:
• Koszulka polo męska – 100 szt.,
• Koszulka polo damska – 100 szt.
2) wszystkie ww. wymienione Artykuły mają być oznaczone zgodnie z Księgą znaków WFOŚiGW w Warszawie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed realizacją zamówienia, zastosowanie odpowiednich logotypów na poszczególnych Artykułach oraz sposób ich naniesienia na produkty (artykuły będą oznakowane zgodnie z logotypem WFOŚiGW
w Warszawie;
3) oznakowanie wykonane w technologiach możliwych dla danych grup produktów (nadruk, laser, tłoczenie itp.) charakteryzować się będzie wysoką jakością wykonania, trwałością i nieścieralnością;
4) każda forma i rodzaj znakowania będzie uzgadniana i akceptowana przez Zamawiającego;
5) pliki źródłowe zawierające znaki graficzne do wykorzystania przy oznakowaniu poszczególnych Artykułów oraz szczegółowe wytyczne dotyczące wyboru znaków dla poszczególnych Artykułów zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy;
6) poszczególne rodzaje Artykułów Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa) w opakowaniach zbiorczych;
7) na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj Artykułu oraz liczbę sztuk w opakowaniu;
8) opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7447,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113322,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191818,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113322,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acme Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241796848
7.3.3) Ulica: Łąkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-332
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113322,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17343 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17343 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP ARTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389831120
7.3.3) Ulica: Mieczysława Karłowicza 30
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-190
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17343 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290737945
7.3.3) Ulica: Stokowa 7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.