Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu gminy Marianowo do szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 1 lutego 2023 r. do 29 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1
1.5.2.) Miejscowość: Marianowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów z terenu gminy Marianowo do szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 1 lutego 2023 r. do 29 grudnia 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1983eaa1-8b55-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014885/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu roku szkolnym 2022-2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
gminamarianowo.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminamarianowo.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez platformę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest Gmina Marianowo. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.gminamarianowo.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 213000
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1, Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja, w dni nauki szkolnej, usługi
„Dowożenia uczniów z terenu gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w
Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie
przewozu od 1 lutego 2023 r. do 29 grudnia 2023 r.”.
2. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 4.
3. Przewidywana ilość zakupionych biletów miesięcznych – 132 szt. w dwie strony.
4. Prawo opcji: zamawiający przewiduje, że liczba uczniów wymieniona w ust. 4 jest
wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub
zwiększeniu w zakresie do 20 %.
5. Przybliżona odległość z miejsca zamieszkania uczniów do szkół oraz liczbę uczniów
z poszczególnych miejscowości określa załącznik nr 5.
6. Obowiązek zapewnienia opieki nad uczniami w czasie przejazdu do szkół i do miejsca
zamieszkania spoczywa na Wykonawcy.
7. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić autobus zastępczy
we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może
być dłuższy niż 60 minut.
8. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie
oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających
w związku z przewozem.
9.Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać
aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości
z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów oraz muszą posiadać
wystarczającą ilość siedzeń tak aby wszyscy przewożeni uczniowie mieli zapewnione
miejsce siedzące.
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę na okres realizacji zamówienia osób wykonujących
czynności związane z dowozem i odwozem uczniów.
12. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kierowców
i opiekunów zatrudnionych do realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Europejski standard emisji spalin
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Według SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: gminamarianowo.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Pieńsk.
- ,, Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie i Przedszkola Gminnego we Władysławowie od 7 stycznia 2025 do 22 grudnia 2025r wraz z odwozem"
- Dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kodrębie oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania na terenie Gminy Kodrąb w roku szkolnym 2024-2025
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.