Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zam. na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miasta ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowica 5
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914800444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zam. na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miasta ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c5ca43-6e04-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług na podstawie z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych do zamówienia podstawowego pn. "Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miasta Szczecin"(umowa nr 197/IC/2020). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Powyższe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2020/S 167 404518 z dnia 28.08.2020 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/49/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 826071,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miasta Szczecin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976861,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976861,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976861,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Chomać Piechota prowadząca działalność gospodarcza pod nazwą Czerwona Kropka Kinga Chomać Piechota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691659270
7.3.3) Ulica: Leopolda Okulickiego 14A
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-031
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZERWONA KROPKA KINGA CHOMAĆ-PIECHOTA
jakie przetargi wygrała firma
CZERWONA KROPKA KINGA CHOMAĆ-PIECHOTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976861,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORÓW HEMOCUE
- świadczenie usług transportowych przewozu osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami na potrzeby realizacji projektu " Dostępni na plus" FERS.03.01-IP.08-0188/24
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- TESTY I PCR - I TURA
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
- Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.