Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265395/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276299083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 784-16-00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 784-16-08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oke.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.oke.jaworzno.pl/29699,30160/30160/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4e5514-4212-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077535/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265395/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKE.ZAG.260.02.21.EB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434550,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały egzaminacyjne będące przedmiotem transportu stanowią przesyłkę specjalnego znaczenia. Wykonawca zabezpieczy w czasie transportu materiały w taki sposób, aby nie doszło do ich zaginięcia lub uszkodzenia, a zwłaszcza pogięcia czy zamoknięcia.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze wskazanych punktów odbioru, transport i dostarczenie do wskazanych miejsc lub bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przesyłek kurierskich w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2022 roku.
Liczbę i adresy punktów odbioru oraz terminy poszczególnych transportów zamawiający będzie podawał wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem w zleceniu na dokonanie przewozów.
Przesyłki powinny być doręczane w stanie nienaruszonym, a uszkodzone w czasie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. W tych przypadkach Wykonawca dostarczy protokół opisujący uszkodzenie.
Przesyłki to koperty i paczki zawierające dokumenty i materiały związane ze statutową działalnością Zamawiającego, w tym między innymi arkusze i prace egzaminacyjne jako materiały prawnie chronione. Przesyłki te w trakcie przewozu i przekazywania powinny być zabezpieczone i traktowane z należytą starannością.
W przypadkach odbioru i doręczania przesyłek zawierających materiały egzaminacyjne prawnie chronione pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zachowania tajemnicy korespondencji i ochrony zawartości przesyłek przed ich bezprawnym ujawnieniem. Dla umożliwienia identyfikacji pracowników Wykonawcy wymagane jest posiadanie przez kurierów widocznych identyfikatorów firmowych ze zdjęciem oraz legitymacji służbowych. Przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi należy przekazywać osobom posiadającym upoważnienie do ich odbioru.
Planowana liczba przesyłek w ciągu całego 2022 roku to ok. 14 000 przesyłek.
PRZEWOZY STAŁE
Miesięcznie od ok. 20 przesyłek wysyłanych będzie z siedziby zamawiającego do odbiorców na terenie całego kraju. W styczniu oraz od maja do lipca liczba tych przesyłek może wzrosnąć.
Przesyłki nadawane będą w godzinach od 8:00 do 15:30, a ich dostarczenie musi nastąpić do odbiorców w dniu następnym, w godzinach od 9:00 do 15:00.
PRZEWOZY OKRESOWE (AKCJE)
Przewozy przesyłek skumulowane w kilku akcjach zostaną wykonane wyłącznie na terenie województwa śląskiego.
W czasie trwania akcji w miesiącach: styczeń oraz od maja do końca sierpnia dochodzi do kumulacji liczby przesyłek. Przy czym 85% przewozów ma miejsce w wybranych dniach stycznia, maja, czerwca i lipca.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zasobami umożliwiającymi odbiór przesyłek z około:
500 szkół ponadpodstawowych w dniach od 4 do 20 maja 2022 r. za wyjątkiem sobót i niedziel,
400 szkół zawodowych – w dniach 10 - 12 stycznia i 20 - 22 czerwca 2022 r., w godzinach popołudniowych (pomiędzy godzinami 12:00-18:00) z zastrzeżeniem, że odbiór podczas danej akcji będzie się odbywał w przedziałach dwugodzinnych np. 12:00 - 14:00, lub 16:00 - 18:00). W przypadku, gdy liczba punktów odbioru przekroczy 1000, liczba godzin odbioru przesyłek może być wydłużona do 4 godzin.
W innych dniach, będą miały miejsce akcje o mniejszym niż podane powyżej maksymalne zapotrzebowanie na usługi kurierskie.
Dostawa odebranych przesyłek do adresatów będzie zrealizowana następnego dnia roboczego, do siedziby zamawiającego lub wskazanych przez Zamawiającego miejsc - nie większej niż 200, w godzinach 9:00 – 17:00 również w przedziałach dwugodzinnych.
Zamawiający, przy zlecaniu poszczególnych akcji, dostarczy Wykonawcy listy przewozowe na poszczególne dni zawierające adresy (miejscowość, ulica, nazwa szkoły) wraz z nazwiskami osób upoważnionych do nadania i odbioru przesyłek oraz terminy odbiorów i dostaw.
ZASADY DOKONYWANIA PRZEWOZÓW
Usługi kurierskie realizowane będą systemem „od drzwi do drzwi”, po otrzymaniu od Zamawiającego zlecenia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem strony www o ile wykonawca taką usługę posiada.
Wykonawca będzie odbierał za pokwitowaniem od upoważnionej osoby przesyłki zawierające materiały egzaminacyjne i przekazywał za pokwitowaniem osobie upoważnionej do ich odbioru.
Dostawy będą dokumentowane wewnętrznymi dokumentami stosowanymi przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448279 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448279 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448279 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448279 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Remont ścian, sufitów i posadzek w salach lekcyjnych oraz remont ścian i sufitów w korytarzach w Szkole Podstawowej nr 11 w Jaworznie przy ul. Jana III Sobieskiego 61"
- "Remont posadzek w salach zajęć świetlicy oraz w korytarzu na parterze w Szkole Podstawowej nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49"
- "Remont posadzek w salach zajęć na I - pierwszym piętrze w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 7 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5"
- Remont posadzek w salach zajęć 3 i 4 i w kantorkach oraz remont ścian i sufitów oraz wymiana stolarki drzwiowej w salach zajęć 1, 2, 3 i 4 w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Jaworznie przy ul. Tuwima 6
- Remont ścian,sufitów w korytarzach szkolnych oraz na klatce schodowej II pietra, remont ścian, sufitów i posadzek w salach zajęć w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Jaworznie, ul.I Wojennych 16
- Realizacja specjalistycznych zajęć fizjoterapeutycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna w podziale na 6 części
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.