eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku
i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b169cc9-eb92-4bbf-b295-0e567f7c4231

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku
i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b169cc9-eb92-4bbf-b295-0e567f7c4231

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/46/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06.
1. Realizacja zamówienia polegająca na wykonaniu usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów o wybranych kodach z grupy 18 oraz kodu 16 03 06 pochodzących z działalności Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, wykonywana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
2. Ilość odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy wynosi 118,440 Mg, tj. 118 440 kg. Ilości odpadów, jakie Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy do unieszkodliwiania w okresie obowiązywania umowy w rozbiciu na poszczególne kody wynosi:
1) 16 03 06 0,100 Mg
2) 18 01 02* 0,100 Mg
3) 18 01 03* 114,000 Mg
4) 18 01 04 2,000 Mg
5) 18 01 06* 0,010 Mg
6) 18 01 09 0,010 Mg
7) 18 01 82* 2,220 Mg
3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 80% wartości każdej pozycji z pkt. 2 powyżej zostanie zrealizowana.
4. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości każdej pozycji z pkt. 2 powyżej, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.

Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami:
1) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.);
2) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), w szczególności zgodnie z treścią art. 20;
3) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 643);
4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017 r. poz. 1975);
5) Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (Dz.U. z 2023 poz. 1).
Usługa odbioru, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 obejmuje:
1. wyposażenie Zamawiającego na czas trwania umowy w:
1) pojemniki jezdne, z zamykaną uchylną pokrywą na odpady w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego, nie mniej niż:
a) 6 pojemników (kontenerów) o pojemności 1100 litrów,
b) 5 pojemników o pojemności 240 litrów;
2) wagę magazynową z wyświetlaczem elektronicznym posiadającą ważną legalizacją przez cały okres trwania umowy o wymiarach nie większych niż 75 cm (+/- 5) cm x 50 cm (+/- 5 cm), z dokładnością ważenia do 100 g i udźwigu co najmniej do 100 kg;
2. odbieranie odpadów z wyznaczonego pomieszczenia zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do czwartku pomiędzy godziną 8:00 – 9:00 oraz w piątek pomiędzy godziną 13:30 – 14:30, w obecności przedstawiciela Zamawiającego;
3. w przypadku, gdy planowany odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następnym dniu roboczym zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 2;
4. odbiór odpadów będzie realizowany na zasadzie wymiany pojemników, tzn. zabieranie pełnych i wstawianie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników;
5. ważenie odpadów przez Wykonawcę w przypadku niesprawnej wagi przekazanej Zamawiającemu (Wykonawca jest zobowiązany wymienić wagę na sprawną podczas kolejnego, najbliższego odbioru odpadów);
6. prowadzenie szczegółowej rejestracji i ewidencji przewożonych odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06 i potwierdzanie przyjęcia i unieszkodliwienia odpadów w systemie „Baza danych o produktach i opakowaniach orazo gospodarce odpadami” (BDO) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, tj. Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami;
7. telefoniczne powiadomienia Zamawiającego w przypadku konieczności dokonania wycofania lub odrzucenia karty BDO.
Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania. Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 643), transport odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych w zakresie ADR, usługa realizowana będzie przez kierowców samochodu ciężarowego z uprawnieniami ADR o klasyfikacji do przewożenia odpadów medycznych, niebezpiecznych.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkich ustawowych obowiązków wynikających z transportu odpadów z miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji oraz ponosi związane z tym koszty. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia, to jest m.in. odbiór, załadunek, transport, rozładunek i unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz o kodzie 16 03 06, udostępnianie pojemników wraz z każdorazową dezynfekcją pojemników, udostępnienie wagi.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1. zapewnienia dojazdu do pomieszczenia wstępnego magazynowania odpadów;
2. gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, stanowiących jego własność;
3. postępowania z odpadami zgodnie z przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 938227,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938227,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 938227,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542810852

7.3.3) Ulica: Hutnicza 8

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 938227,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-17 do 2025-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.