Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478455/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00486981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie czynności z zakresu ratownictwa górniczego."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie czynności z zakresu ratownictwa górniczego."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4639ae0-722d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/KSRG/132
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności z zakresu ratownictwa górniczego w celu realizacji obowiązków
Zamawiającego, zawartych w art. 122 ust. 6 pkt 1 i 3 i ust. 8 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze,
jak również przepisów
§ 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 16 marca 2017r w sprawie ratownictwa górniczego.
2. Podstawę zawarcia umowy stanowi decyzja z dnia 24 maja 1996 r. Dyrektora Okręgowego Urzędu Górniczego w
Krakowie, Nr 73/12/95 o zwolnieniu w części z obowiązku posiadania zorganizowanego ratownictwa górniczego.
3. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie wymagania przewidziane
dla podmiotów zawodowo trudniących się ratownictwem górniczym wynikające z Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 16
marca 2017 r. w sprawie ratownictwa górniczego.
4. Wykonawca oświadcza, że spełnia wymagania dotyczące zadań, organizacji i wyposażenia określone dla jednostki
ratownictwa Ministra Energii z dnia 16 marca 2017r. w sprawie ratownictwa górniczego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy został
określony w załączniku nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644940,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644940,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644940,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260003820
7.3.3) Ulica: Chorzowska 25
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNA STACJA RATOWNICTWA GÓRNICZEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNA STACJA RATOWNICTWA GÓRNICZEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644940,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Dostawa szyn, rozjazdów i elementów złącznych szyn - część II dostawa elementów złącznych do montażu szyn kolejowych S-24"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie kąpieliska urządzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLAŻA" w Nieporęcie.
- Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na kąpieliskach morskich w Mrzeżynie i Rogowie w sezonie letnim 2025"
- Zapewnienie nadzoru ratowniczo-instruktorskiego na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce GOS w Nadarzynie
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.