Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574859/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania lub na terenie miasta Gniezna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GNIEŹNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004784518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614262582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e4a696d-b5e5-4a2d-a32a-a22ba7e1f6031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania lub na terenie miasta Gniezna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4a696d-b5e5-4a2d-a32a-a22ba7e1f603
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040397/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością na rzecz mieszkańców miasta Gniezna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027, pn.: "Gniezno stawia na rozwój usług społecznych"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.3410 - 16/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w miejscu zamieszkania klienta lub na terenie miasta Gniezna, jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla dzieci lub pełnoletnich osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych realizowanych w ramach projektu „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zależności od potrzeb osoby z niepełnosprawnością, usługa asystencka może obejmować również opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych.
Świadczenie usług asystenckich przez 1 osobę w łącznej liczbie godzin 2712, w tym:
- 1356 godzin w roku 2025 oraz
- 1356 godzin w roku 2026.
Przy czym Zamawiający przewiduje zmniejszenie lub zwiększenie ilości godzin o max 10%, czyli minimalna ilość gwarantowanych godzin wynosi 2440 w czasie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 135600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w miejscu zamieszkania klienta lub na terenie miasta Gniezna, jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla dzieci lub pełnoletnich osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych realizowanych w ramach projektu „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zależności od potrzeb osoby z niepełnosprawnością, usługa asystencka może obejmować również opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych.
Świadczenie usług asystenckich przez 1 osobę w łącznej liczbie godzin 2712, w tym:
- 1356 godzin w roku 2025 oraz
- 1356 godzin w roku 2026.
Przy czym Zamawiający przewiduje zmniejszenie lub zwiększenie ilości godzin o max 10%, czyli minimalna ilość gwarantowanych godzin wynosi 2440 w czasie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 135600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w miejscu zamieszkania klienta lub na terenie miasta Gniezna, jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla dzieci lub pełnoletnich osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych realizowanych w ramach projektu „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zależności od potrzeb osoby z niepełnosprawnością, usługa asystencka może obejmować również opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych.
Świadczenie usług asystenckich przez 1 osobę w łącznej liczbie godzin 2736, w tym:
- 1368 godzin w roku 2025 oraz
- 1368 godzin w roku 2026.
Przy czym Zamawiający przewiduje zmniejszenie lub zwiększenie ilości godzin o max 10%, czyli minimalna ilość gwarantowanych godzin wynosi 2462 w czasie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 136800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127057,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127057,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127057,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971812331
7.3.3) Ulica: Marsa 56A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-242
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127057,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127057,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127057,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127057,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971812331
7.3.3) Ulica: Marsa 56A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-242
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127057,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128181,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128181,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128181,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971812331
7.3.3) Ulica: Marsa 56A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-242
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128181,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-20INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
- Dostawy staplerów chirurgicznych
- Budowa sieci wodociągowej w m. Szczytniki Duchowne działki nr 187/26, 194/9, 198
- Budowa sieci wodociągowej w m. Kalina działki nr 45/1, 1/2, 1/3
- Budowa sieci wodociągowej w m. Kalina działki nr 47/1, 47/13 oraz w m. Wymysłowo działki nr 428, 447/1
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2213P w m. Goślinowo - budowa chodnika
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r.
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ" - EDYCJA 2025 FINANSOWANEGO Z FUNDUSZU SOLIDARNOŚCIOWEGO
- Świadczenie usług społecznych w ramach trwałości projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce" Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - Zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6
- Świadczenie usług asystenckich dla osób z niepełnosprawnościami na terenie m. Szklarska Poręba dla 25 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.